Business plan of „Emily’s Brand” company – Yevgeniy Tatusov
Yevgeniy Tatusov
Bakalářská práce
Business plan of „Emily’s Brand” company
Business plan of “Emily’s Brand” Company
Anotace:
The goal is to create sustainable business plan which is likely to be implemented in real life.The whole work is separated into two parts. Theoretical and Practical.Theoretical part describes general requirements of business plan and especially wide open Financial plan part importance.Theoretical part is a description of running foreign trade company Emilys Brand .Final goal achieved.Abstract:
The goal is to create sustainable business plan which is likely to be implemented in real life.The whole work is separated into two parts. Theoretical and Practical.Theoretical part describes general requirements of business plan and especially wide open Financial plan part importance.Theoretical part is a description of running foreign trade company Emilys Brand .Final goal achieved.
Jazyk práce: angličtina
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 25. 1. 2017
Identifikátor:
http://www.vse.cz/vskp/eid/70191
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 19. 6. 2018
- Vedoucí: Ladislav Tyll
- Oponent: Karel Pernica
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Prazehttp://www.vse.cz/vskp/eid/70191
Vysoká škola ekonomická v Praze
Bakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Corporate Finance and Management