Návrh využití marketingových nástrojů ve školství – Bc. Helena Přadková
Bc. Helena Přadková
Diplomová práce
Návrh využití marketingových nástrojů ve školství
Proposal for the use of marketing tools in education
Anotace:
Předmětem této diplomové práce na téma „Návrh využití marketingových nástrojů ve školství“ je přiblížení současné situace ve využívání marketingu a marketingových nástrojů na čtyřech základních školách v Moravskoslezském kraji. V teoretické části se práce zabývá základními východisky a dosavadními poznatky o marketingu a jeho využití v oblasti školství. Analytická část objasňuje fungování jednotlivých …víceAbstract:
The subject of this diploma thesis on the topic "Proposal for the use of marketing tools in education" is to describe the current situation of the use of marketing and marketing tools at four primary schools in the region. The theoretical part of the thesis deals with basic issues and existing knowledge about marketing and its use in education. The analytical part explains the functioning of primary …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 16. 4. 2013
Identifikátor:
https://is.sting.cz/th/yoplg/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 20. 5. 2013
- Vedoucí: Ing. Lukáš Trčka, Ph.D.
- Oponent: Mgr. Jana Satinská
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- všem autentizovaným
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Akademie StingAkademie Sting
Magisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Podniková ekonomika a management
Práce na příbuzné téma
-
Screens Between Us: Erosion of Privacy, Identity and Communication in Fahrenheit 451 and The Circle
Štěpánka Nárovcová -
La mobilité et la coopération internationales comme un outil pour développer la compétence interculturelle de communication dans les écoles
Zdeněk Lengál -
Postoj pedagogů k aktivitám pro rozvoj komunikačních dovedností dětí předškolního a mladšího školního věku uvedených v publikaci Helping Children to Improve their Communication Skills,Therapeutic Activities for Teachers, Parents and Therapists
Barbora Škubalová -
A Marketing Research Analyzing the Causes of Migration of Citizens with Secondary and University Education in the Districts of Sokolov and Cheb.
Lucie Chocholatá -
Zapojení zákazníka (Customer involvement) do procesu návrhu a vývoje produktu ICT
Anna Šestáková -
Zapojení zákazníka (Customer involvement) do procesu návrhu produktu
Jakub Janíček -
Vliv vstupních informací na zákazníkem vnímanou hodnotu produktu (Customer perceived value)
Eva Dvořáková -
Panevropský osobní penzijní produkt
Katarína Kolbenhayerová