Politický marketing na sociálních sítích se zaměřením na Českou republiku – Bc. Táňa Nývltová
Bc. Táňa Nývltová
Bakalářská práce
Politický marketing na sociálních sítích se zaměřením na Českou republiku
Political Marketing on Social Networking Websites with Focus on Czech republic
Anotace:
Diplomová práce „Politický marketing na sociálních sítích se zaměřením na Českou republiku“ se zabývá přiblížením politického marketingu na sociálních sítích k lidem z dvojího pohledu, a to z pohledu teoretického a praktického. V teoretické části dochází k objasnění politického marketingu a jeho role v politických kampaních, následuje obecná charakterizace sociálních sítí se zaměřením na nejpoužívanější …víceAbstract:
The thesis „Political Marketing on social networking websites with focus on Czech republic“ is concerned with approach of political marketing on social networks to people from theoretical and practical aspect. The theoretical part serves to clarify the political marketing and its role in political campaigns, and to characterize the social networks with focus on the most widely used social network …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 21. 7. 2010
Identifikátor:
https://is.muni.cz/th/fs4k6/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 7. 9. 2010
- Vedoucí: PhDr. Petr Škyřík, Ph.D.
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Filozofická fakultaMasarykova univerzita
Filozofická fakultaBakalářský studijní program / obor:
Informační studia a knihovnictví / Informační studia a knihovnictví
Práce na příbuzné téma
-
Politický marketing v mezinárodních vztazích
Zuzana Viglaská -
Politický marketing v české politice
Jakub Gorgol -
Politický marketing a politické výzkumy jako jeden z hlavních nástrojů politického marketingu
Lucie Zdrhová -
Communication Strategy as a component of Silvio Berlusconi's political marketing
Nicoll Marucciová -
Marketing Strategies of Political Parties in Ghana: A case study of the three Major Political Parties in Ghana.
Harriet Enyonam Kwawukume -
Politický marketing víťazov a porazených - medzinárodná komparácia
Lucia Szabóová -
Politický marketing včetně projektové studie
Martin Rusilo -
Politický marketing
Lukáš Jíra