Aneta Granátová
Bachelor's thesis
Podpora prodeje vybrané společnosti
Abstract:
Předmětem této bakalářské práce je analýza podpory prodeje agentury Gate. Práce je rozdělena na teoretickou a praktickou část. První část je teoretická, která se zabývá podporou prodeje, cíli, výhodami, nevýhodami a průběhem kampaně. Druhá část je praktická, která představuje agenturu Gate a zahrnuje veškeré informace o tom, čím se zabývá. V této části je také podrobně popsána vybraná kampaň podpory …moreAbstract:
The subject of this bachelor thesis is the analysis of sales support of Gate agency. The thesis is divided into theoretical and practical part. The first part is theoretical, which deals with sales promotion, goals, advantages and disadvantages and the course of the campaign. The second part is practical, which presents Gate agency and includes all the information the agency deals with. This part also …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 27. 5. 2019
Identifier:
http://theses.cz/id/w1w761/
Thesis defence
- Date of defence: 12. 6. 2019
Citation record
ISO 690-compliant citation record:
GRANÁTOVÁ, Aneta. \textit{Podpora prodeje vybrané společnosti}. Online. Bachelor's thesis. Praha: Czech Technical University in Prague, Celoškolská pracoviště (studium mimo fakulty). 2019. Available from: https://theses.cz/id/w1w761/.
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
České vysoké učení technické v Praze
Celoškolská pracoviště (studium mimo fakulty)Bachelor programme:
Ekonomika a management
Theses on a related topic
-
Event Marketing as a part of the selected company Sales Promotion (case study)
Adam Steger -
Product placement a jeho využití v integrované marketingové komunikaci
Martin Chrt -
Influence of advertising and promotion on consumer behaviour in India
Shubham Prakash -
Využití nástrojů IMK v promotion církevního sboru
Zarina Aitmambetova -
Podpora a zvýšení konkurenceschopnosti podniku pomocí nástrojů komunikačního mixu
Mariia Smirnova -
Podpora a zvýšení konkurenceschopnosti za pomocí nástrojů marketingového mixu
Jakub Červenka -
Podpora a zvýšení konkurenceschopnosti podniku pomocí nástrojů komunikačního mixu
Jiří Viktora -
Podpora a zvýšení konkurenceschopnosti podniku pomocí nástrojů komunikačního mixu zdravotní pojišťovny
Tereza Janečková