Zavedení nového výrobku na průmyslový trh – Ing. Lucie Šálková
Ing. Lucie Šálková
Diplomová práce
Zavedení nového výrobku na průmyslový trh
Introducing new product to the industrial market
Anotace:
Předmětem diplomové práce „Zavedení nového výrobku na průmyslový trh“ je analýza vývoje procesu zavedení nového produktu a jeho jednotlivých fází. Práce je rozdělena do dvou částí, teoretické a praktické. Teoretická část je zaměřena na vymezení základních pojmů, popis jednotlivých etap a s tím souvisejících analýz. Praktická část je zaměřena na konkrétní společnost, která zavádí produkt na průmyslový …víceAbstract:
The subject of a dissertation „Introducing new product to the industrial market” is analyzing process of introducing of new product and its phases. The work is divided into two parts, one theoretical and the second one is practical. The theoretical part is focused on definition of basic terms, particular stages and analyses. The practical part is focused on concrete company who introduces product to …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 19. 10. 2007
Identifikátor:
https://is.muni.cz/th/m2e3w/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 26. 10. 2007
- Vedoucí: doc. Ing. Alena Klapalová, Ph.D.
- Oponent: Ing. Vladimír Doboš
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Ekonomicko-správní fakultaMasarykova univerzita
Ekonomicko-správní fakultaMagisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Podnikové hospodářství
Práce na příbuzné téma
-
Analýza Key Account Managementu ve vybrané společnosti.
Alice Veverková -
Key account management Jednání a péče o klíčového zákazníka
Barbora Prášková -
Návrh na zavedení Key Account Managementu v leasingové společnosti
Barbora Odstrčilová -
Jak uspět ve výběrovém řízení na pozici Key Account Managera
Petra Stárková -
Personální marketing ve vybrané organizaci
Pavel Jiran -
Exploring the Effectiveness of Social Media Marketing on Enhancing Brand Awareness for Mayalukas Marketing Agency
Maria Laura Elvir Ramirez -
Fygitální marketing
Alexandra Stušová -
Personální marketing ve vybrané společnosti veřejného sektoru
Lenka Kaňková