Cesta k sobě – poznání sebe sama skrze umění – Bc. Veronika Urbančíková
Bc. Veronika Urbančíková
Master's thesis
Cesta k sobě – poznání sebe sama skrze umění
The path to self - to get know yourself through art
Anotácia:
Hlavní a nejdůležitější částí diplomové práce jsou workshopy zaměřené na rozvoj osobnosti. Jejich náplní je zejména výtvarná činnost účastníků doplněná pohybem a hudebním doprovodem. Autorka sestavila univerzální struktura postupu, která byla prakticky realizována napříč třemi generacemi. Techniky, využité během workshopů, byly inspirovány výtvarnými dílnami, muzikoterapií, arteterapií, artefiletikou …viacAbstract:
The main and most important part of the thesis are workshops on personality development. Their goal is creative activity of respondents supplemented with movement and music. The author has compiled universal structure of the process that was practically implemented across three generations. The techniques used during the workshops were inspired by art workshops, music therapy, art therapy, expressive …viacKľúčové slová
Klíčová slova workshop cesta k sobě rozvoj osobnosti obraz výtvarné dílny tři generace univerzální struktura artefiletika exprese výtvarné vyjádření výtvarná výchova tři úrovně tři bloky. Keywords journey to oneself personality development painting art workshops three generations universal structure artephiletics expression artistic expression art education three levels three blocks.
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 31. 3. 2017
Identifikátor:
https://is.muni.cz/th/lc8ju/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 5. 6. 2017
- Vedúci: doc. PaedDr. Hana Stehlíková Babyrádová, Ph.D.
- Oponent: Mgr. Jana Ovčáčková
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Pedagogická fakultaMasaryk University
Faculty of EducationMaster programme / odbor:
Teacher Training for Primary and Lower Secondary Schools / Lower Secondary School Teacher Training in Arts
Práce na příbuzné téma
-
Výtvarný projev jako prostředek pedagogické komunikace (výzkum se zaměřením na oblast komunikace ve školním prostředí)
Lucie TIKALOVÁ -
Hry a hračky pro rozvoj osobnosti s důrazem na výtvarné aktivity
Lenka Zíková -
Komplexní rozvoj osobnosti dítěte v předškolním věku pomocí výtvarné tvorby (utváření znakové struktury - prekoncept, koncept, symbol)
Hana Výborná -
"Podmořské dobrodružství" Význam práce z keramické hlíny pro rozvoj osobnosti dítěte na 1. stupni Základní školy
Karolína ZIMČÁKOVÁ -
SVĚTATVOŘENÍ. VÝTVARNĚ-DIDAKTICKÝ PROJEKT S VYUŽITÍM ARTEFILETICKÝCH POSTUPŮ ZAMĚŘENÝ NA ROZVOJ OSOBNOSTI STUDENTŮ STŘEDNÍCH ŠKOL.
Michaela Sobotíková -
Význam arteterapie pro rozvoj osobnosti jedince s postižením zraku
Veronika WOHNIGOVÁ -
Vliv výtvarné výchovy s prvky arteterapie na rozvoj osobnosti žáků se středně těžkou mentální retardací.
Jiřina Kocourková -
NA ZASTÁVCE: Tvůrčí dílny a výtvarné ateliéry v Azylových zařízeních Správy uprchlických zařízení Ministerstva vnitra České Republiky
Petr Kamenický