Inkluzivní vzdělávání: analýza učitelského tisku – Petra Topinková
Petra Topinková
Bakalářská práce
Inkluzivní vzdělávání: analýza učitelského tisku
Inclusive Education: Analysis of Teachers' Press
Anotace:
Bakalářská diplomová práce se zabývá tématem inkluzivního vzdělávání a jeho prezentací v učitelském tisku, konkrétně v periodiku Učitelské noviny v posledních deseti ročnících 2008 - 2017. Teoretická část vymezuje pojmy inkluzivní vzdělávání a integrace, jejich historický vývoj a legislativní ukotvení v ČR. Dále se zabývá faktory ovlivňujícími úspěšnost inkluze ve vzdělávání a představuje diskuzi k …víceAbstract:
The bachelor thesis deals with inclusive education and its presentation in teachers´ press, particulary in periodical Učitelské noviny in last ten seasons (2008 - 2017). The theoretical part defines concepts of inclusive education and integration, their historical development and legislative bases of inclusive education in the Czech Republic. Moreover it concerns with factors influencing effectivity …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 4. 5. 2018
Identifikátor:
https://is.muni.cz/th/mhv9m/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 6. 6. 2018
- Vedoucí: doc. PhDr. Bohumíra Lazarová, Ph.D.
- Oponent: Mgr. Martin Majcík
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Filozofická fakultaMasarykova univerzita
Filozofická fakultaBakalářský studijní program / obor:
Pedagogika / Pedagogika
Práce na příbuzné téma
-
Postoje studentů speciální pedagogiky z hlediska implicitní a explicitní kognice: k oboru speciální pedagogiky, žákům se speciálními vzdělávacími potřebami a k získaným kompetencím k vykonávání budoucí profese
Kateřina Maříková -
Individuální vzdělávací plán žáka integrovaného pro speciální vzdělávací potřeby
Jana Novotná -
Speciální vzdělávací potřeby v dopravní pedagogice
Otakar Konsbul -
Speciální vzdělávací potřeby žáků se zrakovým postižením
Dana Bílková -
Speciální vzdělávací potřeby žáků se zrakovým postižením
Dana Bílková -
Speciální vzdělávací potřeby žáků s ADHD na 1. stupni základních škol
Lucie Masná -
Individuální vzdělávací plán žáka integrovaného pro speciální vzdělávací potřeby
Romana Tomášková -
Teachers’ views on accommodating learners of English with special educational needs
Nikola Bartošová