Hana BÍNOVÁ
Bachelor's thesis
Reklama a její vliv na konkrétní firmu
Advertising and its influence on the company
Abstract:
Cílem bakalářské práce bylo zhodnotit stávající situaci v oblasti reklamy ve vybrané firmě (Greenhouse, s. r. o.) s případným návrhem na zlepšení. V rámci bakalářské práce bylo provedeno dotazníkové šetření zkoumající preferenci vybraného segmentu v oblasti reklamních prostředků. Dále byla zkoumána oblast stávajících reklamních prostředků restaurace a jejich vliv na zákazníky. Z porovnání těchto dvou …moreAbstract:
My bachelor thesis was focused on the situation in advertising of the chosen company. There was made a questionnary survey which has proved which type of advertising are prefered by a selected segment of the market. Next step was to suggest how to improve the current situation.
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 11. 9. 2009
Accessible from:: 11. 9. 2009
Identifier:
12401
Thesis defence
- Date of defence: 6. 10. 2009
- Supervisor: Ing. Marie Švarcová, Ph.D.
Citation record
The right form of listing the thesis as a source quoted
BÍNOVÁ, Hana. Reklama a její vliv na konkrétní firmu. Č. Bud., 2009. bakalářská práce (Bc.). JIHOČESKÁ UNIVERZITA V ČESKÝCH BUDĚJOVICÍCH. Ekonomická fakulta
Full text of thesis
Accessibility: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti až od 11. 09. 2009
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- Soubory jsou od 11. 9. 2009 dostupné: světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: JIHOČESKÁ UNIVERZITA V ČESKÝCH BUDĚJOVICÍCH, Ekonomická fakultaUniversity of South Bohemia in České Budějovice
Faculty of EconomicsBachelor programme / field:
Economics and Management / Management of Commerce
Theses on a related topic
-
Fortnite jako reklamní platforma
Martin Grabský -
Psychologické a estetické prostředky reklamní fotografie a jejich účinnost.
Eliška Krulišová -
Využití filmových žánrů a jejich znaků v audiovizuální reklamní tvorbě
Václav Horáček -
Prostředky marketingové komunikace pro vybranou cílovou skupinu - děti a mládež
Jakub Zralík -
Reklamní plocha jako prostředek vyjádření osobní zprávy: tady jsem doma
Maro HAJRAPETJANOVÁ -
Alfons Mucha a jeho tvůrčí reklamní přínos
Ondřej Viktora -
Reklamní působení a jeho vliv na spotřební chování dětí ve věku 12 -15 let ve vztahu ke sladkostem a rychlému občerstvení.
Arnošt Zeman -
Facebook jako účinný reklamní nástroj
Tomáš KELLNER
Name
Posted by
Uploaded/Created
Rights