Projektivní techniky v marketingové komunikaci – Bc. Kateřina Borovičková
Bc. Kateřina Borovičková
Diplomová práce
Projektivní techniky v marketingové komunikaci
Projective techniques in marketing comunication
Anotace:
V diplomové práci jsem se zabývala tématem Projektivní techniky v marketingové komunikaci. Nejprve jsem se zaměřila na strukturu marketingového výzkumu. Popsala jsem obě jeho etapy, jak přípravnou, tak i realizační. Uvedla jsem také druhy a metody výzkumu. Formulovala jsem oblasti, v kterých lze marketingový výzkum aplikovat a jak jeho výsledků využít v marketingové komunikaci. Popsala jsem, jak sestavit …víceAbstract:
Diploma work is dealing with Projective techniques in marketing communication. First, I focused on the structure of marketing research. I described both of the stages, the preparotary and the realization stage. I presented also the types and methods of research. Formulated the areas in which marketing research can be applied and how the results of its can be use in marketing communications. I also …víceKlíčová slova
Marketingový výzkum empirický výzkum zákazník metoda technika projektivní techniky proband psychologie diagnostika marketing marketingová komunikace produkt firma reklama moderátor interpretační asociační. Keywords Marketing research empirical research customer method technique projective techniques psychology diagnostics marketing communications product firm advertising interpretation association.
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 19. 4. 2012
Identifikátor:
https://is.vsfs.cz/th/h9j9t/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 8. 6. 2012
- Vedoucí: Mgr. Michal Tomčík, PhD.
- Oponent: Ing. Jitka Černá
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správníVysoká škola finanční a správní
Magisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Marketingová komunikace
Práce na příbuzné téma
-
Social media marketing communications of convenience store franchises in Taiwan
Huai Yin Wang -
Marketing Communications for White Goods range of Samsung brand in Czech Republic
Tereza Pužíková -
Projektivní techniky v marketingovém výzkumu
Helena Leszczynska -
Projektivní techniky v marketingovém výzkumu
Tomáš Saladiak -
Focus Group v marketingovém výzkumu
Barbora Botheová -
Projektivní techniky v marketingovém výzkumu
Eliška Drahovzalová -
Projektivní techniky v marketingovém výzkumu
Tomáš Saladiak -
Projektivní techniky v marketingovém výzkumu
Helena Leszczynska