Bc. Kateřina Borovičková

Master's thesis

Projektivní techniky v marketingové komunikaci

Projective techniques in marketing comunication
Abstract:
V diplomové práci jsem se zabývala tématem Projektivní techniky v marketingové komunikaci. Nejprve jsem se zaměřila na strukturu marketingového výzkumu. Popsala jsem obě jeho etapy, jak přípravnou, tak i realizační. Uvedla jsem také druhy a metody výzkumu. Formulovala jsem oblasti, v kterých lze marketingový výzkum aplikovat a jak jeho výsledků využít v marketingové komunikaci. Popsala jsem, jak sestavit …more
Abstract:
Diploma work is dealing with Projective techniques in marketing communication. First, I focused on the structure of marketing research. I described both of the stages, the preparotary and the realization stage. I presented also the types and methods of research. Formulated the areas in which marketing research can be applied and how the results of its can be use in marketing communications. I also …more
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 19. 4. 2012

Thesis defence

  • Date of defence: 8. 6. 2012
  • Supervisor: Mgr. Michal Tomčík, PhD.
  • Reader: Ing. Jitka Černá

Citation record

Full text of thesis

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • no one
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola finanční a správní

University of Finance and Administration

Master programme / field:
Economics and Management / Marketing Communication