Využitie systémov AAK v rozvoji komunikačných schopností u dieťaťa po úraze mozgu – Mgr. Zuzana Pažitná
Mgr. Zuzana Pažitná
Bakalářská práce
Využitie systémov AAK v rozvoji komunikačných schopností u dieťaťa po úraze mozgu
Development of communication abilities with AAC systems by child in case of traumatic brain injury
Abstract:
This bachelor thesis deals with the issues of communication abilities by child in case of traumatic brain injury. The thesis is divided into three chapters, first two define theoretical resources and the third is empirical. The first chapter deals with brain injury and potential questions of physical, mental and combined handicap. The second chapter deals with alternative and augmentative communication …víceAbstract:
Táto bakalárska práca sa venuje problematike rozvoja komunikačných schopností u dieťaťa po úraze mozgu. Celá práca je rozdelená do troch kapitol. V prvých dvoch sú spracované teoretické východiská práce a tretia kapitola je praktická. Prvá kapitola sa zaoberá úrazom mozgu a na to naväzujúcimi možnými problémami telesného, mentálneho a kombinovaného postihnutia. Druhá kapitola sa venuje problematike …více
Jazyk práce: slovenština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 24. 4. 2014
Identifikátor:
https://is.muni.cz/th/bte6z/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 28. 5. 2014
- Vedoucí: PhDr. Barbora Chleboradová, Ph.D.
- Oponent: PhDr. Mgr. Petr Kopečný, Ph.D.
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Pedagogická fakultaMasarykova univerzita
Pedagogická fakultaBakalářský studijní program / obor:
Speciální pedagogika / Speciální pedagogika
Práce na příbuzné téma
-
Public awareness about the usage possibilities of alternative and augmentative communication by people with autism, comparative study between the Czech Republic and Finland
Petra KUCHAŘOVÁ -
Augmentatívna a alternatívna komunikácia u detí s autizmom
Martina Grošaftová -
Možnosti využitia augmentatívnej a alternatívnej komunikácie u detí s autizmom
Martina Grošaftová -
Postoje učiteľov na integráciu žiakov s telesným postihnutím na stredných školách
Barbora Žigová -
The role of attachment in adolescent pupil-music teacher relationship
Ulrika Sedláková