Nákupní chování spotřebitelů na Vysočině v době koronaviru ve vztahu k drive thru prodeji – Kateřina Hubková
Kateřina Hubková
Diplomová práce
Nákupní chování spotřebitelů na Vysočině v době koronaviru ve vztahu k drive thru prodeji
The shopping behaviour of consumers living in the Vysočina region at the time of coronavirus in connection to drive through sale.
Anotace:
Diplomová práce zaměřená na změnu nákupního chování lidí na Vysočině v době koronaviru si dává za cíl zhodnotit tuto změnu nákupního chování lidí v době pandemie koronaviru a její možný vliv na podnikatelskou příležitost. Podnikatelskou příležitostí je v tomto případě drive thru prodejna spotřebního zboží na Vysočině. Teoretická část se zabývá spotřebním a nákupním chováním, trendy v nakupování a nákupním …víceAbstract:
The diploma thesis focused on the change of shopping behavior of people in the Vysočina region during coronavirus aims to evaluate this change of shopping behavior of people during the coronavirus pandemic and its possible impact on business opportunities. The business opportunity in this case is a drive thru consumer goods store in the Vysočina region. The theoretical part deals with consumer and …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 4. 9. 2019
Identifikátor:
https://vskp.vse.cz/eid/82073
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 3. 2. 2021
- Vedoucí: Michal Andera
- Oponent: Nikola Soukupová
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Prazehttps://vskp.vse.cz/eid/82073
Vysoká škola ekonomická v Praze
Magisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Management
Práce na příbuzné téma
-
Analysis of E-government and Digital Society Indicators in Selected Countries
Lorraine Tinashe Majo -
Hierarchical cluster analysis of categorical data
Zdeněk Šulc -
Application of multivariate statistical methods for football player analysis
Igor Kalashnikov -
Analysis of Client and Product Base: Specifics of Retail Transaction Data
Ondřej Sokol -
Série rozhovorů na téma " Jaderná elektrárna Temelín"
Lenka Zimmelová -
Tato bakalářská se zaměřuje na automobilový slovník, výskyt těchto slov v korpusu a jejich porozumění. První věc této práce je najít vhodnou literaturu pro toto téma a korpusy ve kterých provedeme výzkum. Poté zvolíme automobilově založená slova a vložíme je do korpusu a porovnáme výsledky. Jako další vezmeme tyto slova a vytvoříme dotazník. Tento dotazník se bude skládat ze 4 částí: první část budou otázky se 4 možnostmi správné odpovědi, další budou kolokace, třetí část bude práce s technickým textem a poslední část bude psaní automobilových slov, které znají. Výsledku z průzkumu analyzujeme a provedeme výzkum.
Jan SLAWISCH -
Dotazník administrovaný videem: psychometrické vlastnosti a srovnání s textovou podobou
Adam Strojil -
Kvalita života u dialyzovaných pacientů (standardizovaný dotazník)
Šimon Kučera