Lenka Smiková

Bakalářská práce

Zákaznícky servis ako nástroj CRM

Zákaznický servis jako nástroj CRM
Anotace:
Bakalářská práce analyzuje a hodnotí současný stav marketingového mixu společnosti Prague City Apartments, s.r.o. Důraz je v rámci jednotlivých prvků marketingového mixu kladen na fungování zákaznického servisu jako součásti koncepce Customer Relationship Management (CRM). Analýza vychází z teoretických poznatků o marketingu služeb a CRM a z významu zákaznického servisu při poskytování služeb, a to …více
Abstract:
The bachelor thesis analyzes and assesses the marketing mix of Prague City Apartments, s.r.o. It is focused on functioning of customer service as a part of the concept of Customer Relationship Management (CRM). The analysis is based on theoretical knowledge of marketing of services and CRM and on the importance of customer service in rendition of services, particularly in tourism and hotel industry …více
Abstract:
Bakalárska práca analyzuje a hodnotí súčasný stav marketingového mixu spoločnosti Prague City Apartments, s.r.o. Dôraz je v rámci jednotlivých prvkov marketingového mixu kladený na fungovanie zákazníckeho servisu ako súčasti koncepcie Customer Relationship Managementu (CRM). Analýza vychádza z teoretických poznatkov o marketingu služieb a CRM a z významu zákazníckeho servisu pri poskytovaní služieb …více
 
 
Jazyk práce: slovenština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 24. 2. 2009

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 19. 1. 2010
  • Vedoucí: Přemysl Průša
  • Oponent: Karel Pařízek

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Praze
http://www.vse.cz/vskp/eid/20278

Vysoká škola ekonomická v Praze

Bakalářský studijní program / obor:
Mezinárodní ekonomické vztahy / Mezinárodní obchod