Komunikace učitele v mateřské škole s dítětem z bilingvního prostředí – Nelly KIEDROŇOVÁ
Nelly KIEDROŇOVÁ
Bakalářská práce
Komunikace učitele v mateřské škole s dítětem z bilingvního prostředí
The teacher communication with child from bilingual surroundings in kindergarten
Anotace:
Bakalářská práce se věnuje problematice komunikace učitele s dítětem z bilingvního prostředí. Teoretická část je zaměřena na seznámení se s bilingvismem u dětí předškolního věku a jeho specifiky na Slezsku v ČR. Empirická část zjišťuje strategie daných MŠ týkající se dvojjazyčnosti, jaký vliv má dvojjazyčné prostředí na děti a jaký je přístup učitelů a rodičů k bilingvnímu dítěti. Cílem bakalářské …víceAbstract:
This bachelor thesis is dedicated to the problematics of communication between a teacher and a child from a bilingual background. The theoretical part is focused on familiarization with bilingualism of preschool children and its specific features in Silesia (north-eastern part of the Czech Republic). The empirical part investigates the bilingualism at selected preschools. The questions which this research …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 18. 4. 2019
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: Mgr. Dominika Provázková Stolinská, Ph.D.
Citační záznam
Jak správně citovat práci
KIEDROŇOVÁ, Nelly. Komunikace učitele v mateřské škole s dítětem z bilingvního prostředí. Olomouc, 2019. bakalářská práce (Bc.). UNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI. Pedagogická fakulta
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: UNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI, Pedagogická fakultaUNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI
Pedagogická fakultaBakalářský studijní program / obor:
Specializace v pedagogice / Učitelství pro mateřské školy
Práce na příbuzné téma
-
Učitel mateřské školy jako významný mluvní vzor
Petra KLADIVOVÁ -
Přechod dětí z mateřské školy do základní školy pohledem učitelů, náměty na přípravu dítěte do 1. ročníku základní školy
Lenka Šavrňáková -
Pohled vybraných učitelů na emoční a sociální zralost u dětí při přechodu z mateřské školy do základní školy
Simona Petrů -
Prestiž profese učitele v mateřské škole očima učitelů mateřské školy
Kristýna Rigová -
Segmentace cílové skupiny učitel/ka mateřské školy a učitel/ka základní školy jako východisko pro obsahový marketing
Kateřina HRBKOVÁ -
Analýza a identifikace vzdělávacích potřeb učitelů mateřské školy
Michaela Ryšavá -
Připravenost na profesi učitele mateřské školy s různou úrovní kvalifikace
Terezie Molíková -
Zápis dětí do 1. ročníku základní školy z pohledu učitelů mateřské školy
Renata Zapalačová
Název
Vložil
Vloženo
Práva