Možnosti a využití online marketingových přístupů – Tomáš Vondra
Tomáš Vondra
Bachelor's thesis
Možnosti a využití online marketingových přístupů
Possibilities and utilization of online marketing approaches
Abstract:
Bakalářská práce popisuje aktuální možnosti internetového marketingu. V teoretické části je stěžejním tématem PPC reklama a SEO. Praktická část uplatňuje teoretické poznatky v praxi. Nejprve je založena SWOT analýza pro přípravu marketingového plánu. Jsou založeny reálné kampaně pro podporu webu za cílem zvýšení návštěvnosti. Popsán je proces optimalizace jednotlivých reklamních sestav a vyhodnocení …moreAbstract:
Bachelor's thesis describes the current possibilities of Internet marketing . The theoretical part's keystone is PPC advertising and SEO. The practical part applies theoretical knowledge in practice. Firstly is created SWOT analysis for building a marketing plan. Real campaignes are created for promoting the site for the goal of increasing visitors. the optimization process is described of each ad …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 5. 5. 2017
Thesis defence
- Supervisor: doc. Ing. Jan Skrbek, Dr.
Citation record
The right form of listing the thesis as a source quoted
Vondra, Tomáš. Možnosti a využití online marketingových přístupů. Liberec, 2017. bakalářská práce (Bc.). Technická univerzita v Liberci. Ekonomická fakulta
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Technická univerzita v Liberci, Ekonomická fakultaTechnical University of Liberec
Faculty of EconomicsBachelor programme / field:
System Engineering and Informatics / Managerial Informatics
Theses on a related topic
-
Online marketing elektronického obchodu
Marharyta Beznytska -
Optimalizace webových stránek a internetový marketing
Vojtěch Milerský -
Globální SEO strategie v kombinaci s PPC
Martin Beneš -
Vliv PPC reklamy na nákupní rozhodovací proces zákazníka
David Hubáček -
Globální SEO strategie v kombinaci s PPC
Martin Beneš -
Vztah PPC reklamy a tržeb e-shopů
Tomáš Bosák -
Nastavení a vyhodnocení PPC kampaně
Jiří Procházka -
Efektivita PPC reklamy při zavádění nové e-commerce služby
Martin Sviták
Name
Posted by
Uploaded/Created
Rights