Hledání zakopaného psa: Jak může značka Hnutí DUHA ochránit organizaci před propadem důvěry? – Martin Máša
Martin Máša
Bachelor's thesis
Hledání zakopaného psa: Jak může značka Hnutí DUHA ochránit organizaci před propadem důvěry?
Searching for a Buried Dog: How Can the Brand of Hnutí DUHA Protect the Organization from a Loss of Trust?
Abstract:
Téma bakalářské práce je zjištění klíčových atributů image organizace Hnutí DUHA pro její důvěryhodnost a pro srovnání s jinými českými environmentálními organizacemi z hlediska zapojování veřejnosti. Teoretická část definuje pojmy spojené s neziskovými organizacemi, brandem či brandingem a opírají se o citace z odborné literatury. V praktické části jsou prezentovány výsledky interního dotazníkového …moreAbstract:
The bachelor's thesis focuses on identifying the key attributes of the Hnutí DUHA image, which are critical for its credibility and for comparison with other Czech environmental organizations concerning public involvement. The theoretical section covers concepts related to non-profit organizations, branding, and brand management, and relies on literature quotes. The practical section presents the findings …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 21. 4. 2023
Thesis defence
- Supervisor: PaedDr. Marcela Göttlichová
Citation record
ISO 690-compliant citation record:
MÁŠA, Martin. \textit{Hledání zakopaného psa: Jak může značka Hnutí DUHA ochránit organizaci před propadem důvěry?}. Online. Bachelor's thesis. Zlín: Tomas Bata University in Zlín, Faculty of Multimedia Communications. 2023. Available from: https://theses.cz/id/w2sx5p/.
The right form of listing the thesis as a source quoted
Máša, Martin. Hledání zakopaného psa: Jak může značka Hnutí DUHA ochránit organizaci před propadem důvěry?. Zlín, 2023. bakalářská práce (Bc.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta multimediálních komunikacíPlny text prace je k dispozici v elektronicke podobe
Tomas Bata University in Zlín
Faculty of Multimedia CommunicationsBachelor programme / field:
Media and Communication Studies / Marketing Communications
Theses on a related topic
-
PR a fundraisingový plán dané neziskové organizace (komparace veřejné a soukromé neziskové organizace)
Jaromíra Veselá -
Specifika komunikační strategie pro environmentální podnikání a neziskové organizace
Karolína Ševčíková -
Aktivity vybrané environmentální organizace na území města Brna
Hana Kalinová -
Postavení a fungování neziskové organizace - případová studie
Martin Krajovský -
Komparace příspěvkové organizace a nestátní neziskové organizace
Hana Pospíšilová -
Portrét dobrovolníka. Komponovaný rozhovor s dobrovolníky environmentální neziskové organizace
Michal Šimoník -
Analýza dotační politiky z kapitoly Ministerstva zemědělství, zaměřená na nestátní neziskové organizace, a návrh úprav.
Veronika Gavláková -
Ekologické skupiny, spolky a neziskové organizace na Ostravsku
Denis ČANIGA