Spirituální inteligence v andragogické perspektivě – Bc. Terezie MACHKOVÁ
Bc. Terezie MACHKOVÁ
Master's thesis
Spirituální inteligence v andragogické perspektivě
Spiritual Consulting and Personal Improvement
Anotácia:
Tato práce je pojata jako přehledová studie o spirituální inteligenci. Popisuje samotný koncept spirituální inteligence, její pedagogická, společenská a psychologická východiska. Shrnuje shromážděné poznatky o spirituální inteligenci, kriticky je hodnotí a současně se optikou těchto poznatků pokouší predikovat možné využití spirituální inteligence v andragogické praxi.Abstract:
This work is conceived as a review study of spiritual intelligence. It describes the concept of spiritual intelligence itself, its pedagogical, social and psychological basis. It summarizes the gathered knowledge about spiritual intelligence, critically evaluates it, and also tries to predict the possible use of spiritual intelligence in an andragogical practise.
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 27. 3. 2020
Obhajoba závěrečné práce
- Vedúci: prof. PhDr. Dušan Lužný, Dr.
Citační záznam
Jak správně citovat práci
MACHKOVÁ, Terezie. Spirituální inteligence v andragogické perspektivě. Olomouc, 2020. diplomová práce (Mgr.). UNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI. Filozofická fakulta
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: UNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI, Filozofická fakultaPalacký University Olomouc
Faculty of ArtsMaster programme / odbor:
Pedagogy / Andragogy
Práce na příbuzné téma
-
Specifika socializace a vnimani pratelstvi u dospelych osob s hluchoslepotou
Beáta Adamcová -
Vztah mladých dospělých opouštějících dětský domov s doprovázejícími osobami perspektivou mladých dospělých
Adéla Bednaříková -
Citlivost vůči úzkosti a motivace k užívání alkoholu u mladých dospělých a dospělých ve středním věku
Anna Macholánová -
Využití autentických materiálů k podpoře autonomie ve výuce AJ u dospělých a mladých dospělých
Soňa Šamánková -
Komparace postoje ke zdravému životnímu stylu mladých dospělých a starších dospělých v České republice
Lucie Barvová -
Přístup k učení dospělých studentů a absolventů kombinované formy studia na vysoké škole
Eliška Himmlová -
Vysokoškolské vzdělání podmínkou. O postojích dospělých ke studiu po návratu do formálního vzdělávání.
Markéta Kalinová -
Autorská kolektivní tvorba inscenace s amatérskou skupinou dospělých vedená pedagogem
Kamila Konývková Kostřicová
Názov
Vložil
Vložené
Práva