Zobrazení 3D scény metodou raytracing se zaměřením na urychlující datové struktury – Ing. Vojtěch Řehák
Ing. Vojtěch Řehák
Diplomová práce
Zobrazení 3D scény metodou raytracing se zaměřením na urychlující datové struktury
Rendering of 3D scene using raytracing method with focus on accelerating data structures
Anotace:
Přehled urychlujících struktur pro metodu sledování paprsku, sloužící k vykreslení 3Dscény. Zvláštní pozornost je věnována struktuře hierarchie intervalů, implementovanéna grafické kartě. Paralelizace je provedena pomocí Mortonova rozkladu. Naměřenévýsledky jsou porovnány s původní implementací a ostatními urychlujícími strukturamijakou jsou Bounding volume hierarchy (BVH) nebo KD-tree. Naimplementovaná …víceAbstract:
Overview of accelerating data structures for rendering method – raytracing. Specialattention is paid to the bounding interval hierarchy structure implemented on thegraphics card. The parallelization is done by exploiting the Z-Curve. The measured resultsare compared with the original implementation of BIH and other accelerating structuressuch as Bounding volume hierarchy or KD-Tree. The implemented …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 14. 8. 2023
Identifikátor:
http://evskp.uhk.cz/eM7765
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 6. 9. 2023
- Vedoucí: Ing. Bruno Ježek, Ph.D.
- Oponent: prof. RNDr. PhDr. Antonín Slabý, CSc.
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
ŘEHÁK, Vojtěch. \textit{Zobrazení 3D scény metodou raytracing se zaměřením na urychlující datové struktury}. Online. Diplomová práce. Hradec Králové: Univerzita Hradec Králové, Fakulta informatiky a managementu. 2023. Dostupné z: https://theses.cz/id/w37832/.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou od 7. 9. 2023 dostupné: světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Hradec KrálovéUniverzita Hradec Králové
Fakulta informatiky a managementuMagisterský studijní program / obor:
Aplikovaná informatika / Aplikovaná informatika
Práce na příbuzné téma
-
Computer Graphic (1968). Rekonstrukce první výstavy počítačem generovaného umění v bývalém Československu
Jiří Mucha -
Návrh studijního programu předmětů 4ME111 Základy počítačové grafiky a 4ME112 Počítačová grafika
Margarita Antsifirova -
Metodické listy pro výuku počítačové grafiky na středních uměleckých školách – vektorová grafika v programu Adobe Illustrator
Lenka Cardová -
Počítačová grafika na základní škole
Ivana Lévková -
Massively parallel implementation of algorithms for computer graphics
Milan Jaroš -
Vzorové přípravy pro výuku odborného předmětu Počítačová grafika
Adéla Kovářová -
Steganography for Computer Graphics
Richard Gono -
Počítačová grafika
Radim Pinkava
Název
Vložil
Vloženo
Práva
Složky
Soubory
Kohout, J.
8. 9. 2023
Kohout, J.
8. 9. 2023