Obsahová analýza reklamních sdělení výrobců automobilů – Bc. Monika HÁJKOVÁ
Bc. Monika HÁJKOVÁ
Master's thesis
Obsahová analýza reklamních sdělení výrobců automobilů
Content Analysis of Automobile Manufacturers' Printed Advertising Strategies
Abstract:
Cílem této diplomové práce je popis obsahových sdělení tištěných reklam vybraných výrobců automobilů a analyzování rozdílu mezi manifestním a latentním obsahem reklamy za účelem identifikování reklamních a prodejních strategií jednotlivých značek a případné odhalení některých skrytých motivů. Práce je rozdělena na dvě části. První část teoretická se zabývá uvedením reklamy do širšího kontextu marketingu …moreAbstract:
The goal of this thesis is description of content of printed advertisings produced by chosen automobile manufactures and analysis of difference between manifest and latent motives in order to identify advertising and selling strategies of individual brands and prospective revelation of some hidden motives. This thesis is divided into two parts. The first theoretical part deals with advertising and …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 6. 3. 2015
Accessible from:: 6. 3. 2015
Thesis defence
- Supervisor: PhDr. Matúš Šucha, Ph.D.
Citation record
The right form of listing the thesis as a source quoted
HÁJKOVÁ, Monika. Obsahová analýza reklamních sdělení výrobců automobilů. Olomouc, 2015. diplomová práce (Mgr.). UNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI. Filozofická fakulta
Full text of thesis
Accessibility: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti od 6.3.2015
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- Soubory jsou od 6. 3. 2015 dostupné: světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: UNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI, Filozofická fakultaPALACKÝ UNIVERSITY IN OLOMOUC
Philosophical FacultyMaster programme / field:
Psychology / Psychology
Theses on a related topic
-
Arabské revoluce v Egyptě a v Tunisku optikou vybraných tištěných médií: obsahová analýza
Michaela Dočkalová -
Mediální obraz českého školství - obsahová analýza tištěných periodik
Eva PLOCKOVÁ -
Obsahová analýza českých časopisů se zaměřením na historii
Alžběta Fárková -
Obsahová a komparativní analýza časopisu Vogue
Pavlína Hamouzová -
Obsahová analýza inzerce v magazínu Marianne Bydlení
Tereza Minářová -
Sociální reklama, reklama neziskových organizací v ČR
Markéta Kujelová -
Srovnávací reklama z pohledu práva nekalé soutěže se zaměřením na podmínky její přípustnosti
Nikolas Bihary -
Reklama jako obraz kultury
Alena Povolná
Name
Posted by
Uploaded/Created
Rights