Online marketing na webu a sociálních sítích – Bc. Lan Huong Dam Le
Bc. Lan Huong Dam Le
Master's thesis
Online marketing na webu a sociálních sítích
Online Marketing on Websites and Social Media Sites
Abstract:
Diplomová práce se zaměřuje na sociální online marketing na webu a sociálních sítích společnosti My Food Box. Zvolenými sociálními sítěmi byly Facebook a Instagram, sledovány byly i metriky z Google Analytics. Hledaly se takové návrhy, které by mohly zefektivnit komunikaci na webu a sociálních sítích a také zviditelnit společnost na českém trhu. My Food Box je společnost, která spravuje webové stránky …moreAbstract:
This thesis is about social online marketing on the web and social networks of the company My Food Box. The chosen social networks were Facebook and Instagram, and the metrics from Google Analytics were also monitored. Author tried looking for proposals that could make communication on the web and social networks more efficient and also make the company more visible on the Czech market. My Food Box …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 4. 4. 2020
Thesis defence
- Supervisor: Ing. Václav Lohr, Ph.D.
Citation record
ISO 690-compliant citation record:
DAM LE, Lan Huong. \textit{Online marketing na webu a sociálních sítích}. Online. Master's thesis. Praha: Czech University of Life Sciences Prague, Faculty of Economics and Management. 2020. Available from: https://theses.cz/id/w3f2bf/.
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Česká zemědělská univerzita v Praze, Provozně ekonomická fakultaCzech University of Life Sciences Prague
Faculty of Economics and ManagementMaster programme / field:
Economics and Management / Economics and Management
Theses on a related topic
-
Online marketing na sociálních sítích
Veronika Kostorková -
Jak pandemie COVID-19 proměnila online marketing rapových umělců v České republice?
Andrej Filous -
Online marketing kulturního sektoru. Návrh online marketingové strategie vybraného divadla
Olga Havlíčková -
Online marketing na sociálních sítích vybraných společností
Lucie Vejsadová -
Influenceři a online marketing na sociálních sítích
Tereza Neubergová -
Online marketing jednosálového kina na sociálních sítích
Pavel Krupař -
Online marketing na sociálních sítích vybrané firmy
Tereza Spremová -
Methods and sources of media research and application of the media data in media planning process
Elina Andriasova
Name
Posted by
Uploaded/Created
Rights