Online marketing na webu a sociálních sítích – Bc. Lan Huong Dam Le
Bc. Lan Huong Dam Le
Diplomová práce
Online marketing na webu a sociálních sítích
Online Marketing on Websites and Social Media Sites
Anotace:
Diplomová práce se zaměřuje na sociální online marketing na webu a sociálních sítích společnosti My Food Box. Zvolenými sociálními sítěmi byly Facebook a Instagram, sledovány byly i metriky z Google Analytics. Hledaly se takové návrhy, které by mohly zefektivnit komunikaci na webu a sociálních sítích a také zviditelnit společnost na českém trhu. My Food Box je společnost, která spravuje webové stránky …víceAbstract:
This thesis is about social online marketing on the web and social networks of the company My Food Box. The chosen social networks were Facebook and Instagram, and the metrics from Google Analytics were also monitored. Author tried looking for proposals that could make communication on the web and social networks more efficient and also make the company more visible on the Czech market. My Food Box …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 4. 4. 2020
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: Ing. Václav Lohr, Ph.D.
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Česká zemědělská univerzita v Praze, Provozně ekonomická fakultaČeská zemědělská univerzita v Praze
Provozně ekonomická fakultaMagisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Provoz a ekonomika
Práce na příbuzné téma
-
Online marketing na sociálních sítích
Veronika Kostorková -
Jak pandemie COVID-19 proměnila online marketing rapových umělců v České republice?
Andrej Filous -
Online marketing kulturního sektoru. Návrh online marketingové strategie vybraného divadla
Olga Havlíčková -
Online marketing na sociálních sítích vybraných společností
Lucie Vejsadová -
Influenceři a online marketing na sociálních sítích
Tereza Neubergová -
Online marketing jednosálového kina na sociálních sítích
Pavel Krupař -
Online marketing na sociálních sítích vybrané firmy
Tereza Spremová -
Methods and sources of media research and application of the media data in media planning process
Elina Andriasova
Název
Vložil
Vloženo
Práva