Marketingová komunikace e-shopu zaměřeného na doplňky pro psy – Bc. Tereza Girmanová
Bc. Tereza Girmanová
Master's thesis
Marketingová komunikace e-shopu zaměřeného na doplňky pro psy
Marketing communication of E-shop focusing on accessories for dogs
Abstract:
Tato diplomová práce se věnuje návrhu marketingové komunikace pro e-shop zaměřeného na doplňky pro psy (psí módu). Literární rešerše je věnována tématu marketingové komunikace se zaměřením na online prostředí, sociálním sítím a tvorbě komunikačních kampaní. V praktické části práce je navržena komunikační kampaň podle modelu SOSTAC®, v jehož první fázi je provedena situační analýza, dále jsou stanoveny …moreAbstract:
This thesis is dedicated to the design of marketing communication for an e-shop focused on dog accessories (dog fashion). The literature search is dedicated to the topic of marketing communication with a focus on the online environment, social networks and the creation of communication campaigns. In the practical part of the thesis, a communication campaign is proposed according to the SOSTAC® model …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 10. 5. 2024
Identifier:
https://is.muni.cz/th/ufqui/
Thesis defence
- Date of defence: 19. 6. 2024
- Supervisor: Ing. Ladislava Kuchynková, Ph.D.
- Reader: Ing. Renata Čuhlová, Ph.D.
Citation record
ISO 690-compliant citation record:
GIRMANOVÁ, Tereza. \textit{Marketingová komunikace e-shopu zaměřeného na doplňky pro psy}. Online. Master's thesis. Brno: Masaryk University, Faculty of Economics and Administration. 2024. Available from: https://theses.cz/id/w3tygp/.
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Masarykova univerzita, Ekonomicko-správní fakultaMasaryk University
Faculty of Economics and AdministrationMaster programme / field:
Business Management / Business Management
Theses on a related topic
-
Digitální komunikace a její efektivita v globální marketingové komunikaci
Marek Svatoň -
Marketingová komunikace Horseman Leadership
Nela Lichtenbergová -
Digitální marketingová komunikace ve vybraném podniku
Tereza Trávníčková -
Digitální marketingová komunikace a její efektivita v komunikaci vybraného podniku
Vendula Kalenská -
Návrh komunikačního mixu s využitím digitální marketingové komunikace ve vybraném podniku
Pavlina Šturmová -
Sociální sítě jako trendový nástroj digitální komunikace
Michaela Lukešová -
Online marketingová komunikace největších drogistických řetězců v České republice
Hana Kunešová -
Moderní marketingová komunikace společnosti s integrovaným portfoliem zákazníků B2B a B2C
Klára Švábová