Bc. Tereza Girmanová

Master's thesis

Marketingová komunikace e-shopu zaměřeného na doplňky pro psy

Marketing communication of E-shop focusing on accessories for dogs
Abstract:
Tato diplomová práce se věnuje návrhu marketingové komunikace pro e-shop zaměřeného na doplňky pro psy (psí módu). Literární rešerše je věnována tématu marketingové komunikace se zaměřením na online prostředí, sociálním sítím a tvorbě komunikačních kampaní. V praktické části práce je navržena komunikační kampaň podle modelu SOSTAC®, v jehož první fázi je provedena situační analýza, dále jsou stanoveny …more
Abstract:
This thesis is dedicated to the design of marketing communication for an e-shop focused on dog accessories (dog fashion). The literature search is dedicated to the topic of marketing communication with a focus on the online environment, social networks and the creation of communication campaigns. In the practical part of the thesis, a communication campaign is proposed according to the SOSTAC® model …more
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 10. 5. 2024

Thesis defence

  • Date of defence: 19. 6. 2024
  • Supervisor: Ing. Ladislava Kuchynková, Ph.D.
  • Reader: Ing. Renata Čuhlová, Ph.D.

Citation record

Full text of thesis

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Masarykova univerzita, Ekonomicko-správní fakulta