Firemní kultura a interní komunikace ve společnosti Telefónica Czech Republic a.s. – Bc. Lucie Policarová
Bc. Lucie Policarová
Diplomová práce
Firemní kultura a interní komunikace ve společnosti Telefónica Czech Republic a.s.
Corporate Culture and Internal Communication at Telefónica Czech Republic a.s.
Anotace:
Diplomová práce na praktickém příkladu analýzy interní komunikační strategie při vstupu společnosti Telefónica Czech Republic a.s. na český trh zkoumá, jakým způsobem je možné prostřednictvím interní komunikace transformovat firemní kulturu. Analyzuje vliv požadavků a podnětů zákazníků, ale i zaměstnanců na vnitro firemních procesy. Vyhodnocuje celkové vnímání reputace firmy po fúzi Českého Telecomu …víceAbstract:
The thesis on the analysis of practical example of Telefónica Czech Republic´s internal communications strategy examines how is possible to transform corporate culture. Analyzes the impact of the requirements and suggestions of customers, but also employees in-house processes. Evaluates the overall perception of the company's reputation after the merger of Český Telecom and Eurotel Praha from 2008 …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 5. 10. 2012
Identifikátor:
https://is.vsfs.cz/th/bxuaw/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 2. 11. 2012
- Vedoucí: doc. Dr. Zdeněk Cecava, CSc.
- Oponent: PhDr. Iva Petrová
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správníVysoká škola finanční a správní
Magisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Marketingová komunikace
Práce na příbuzné téma
-
Společenská odpovědnost telefonních operátorů T-Mobile Czech republic a.s., Telefónica Czech republic a.s. a Vodafone Czech republic a.s.
Monika GÜRTHOVÁ -
Analýza fungování podlinkových nástrojů IMK ve společnosti Telefónica Czech Republic, a. s.
Lukáš Janeček -
Nové trendy marketingového výzkumu. Analýza metod marketingového výzkumu rezidentních zákazníků společnosti Telefónica Czech Republic, a.s.
Miroslav Běloch -
Nástroje motivace a stimulace jako základ výrobního procesu v podniku Telefónica Czech Republic, a.s.
Markéta Petrová -
Společenská odpovědnost firmy Telefónica O2 Czech Republic, a.s.
Alexandra Janoušková -
Finanční analýza podniku Telefónica Czech Republic a.s.
Ondřej Dudek -
Řízení lidských zdrojů v nadnárodní společnosti Telefónica O2 Czech Republic, a.s.
Milan Hrouda -
Fundamentální a technická analýza akcie Telefonica 02 Czech Republic, a. s.
Tomáš Kálal