Vojtěch Kubík

Bakalářská práce

Krize prodejů tištěných médií v České republice v letech 2006 až 2016 a jak z ní ven

The Crisis Of the Sales Of Printed Media In the Czech Republic From 2006 To 2016 and How to Face It
Anotace:
Bakalářská práce se zabývá propadem celkového prodeje tištěných deníků v České republice v období od roku 2006 do roku 2016 a hledá doporučení pro mediální domy, jak tomuto trendu čelit. Dále práce pátrá po důvodu růstu celkového prodeje magazínu Forbes, který jako jeden z mála tištěných titulů roste. Teoretická část se zabývá tištěnými médii: jejich historií, ekonomikou, poptávaným a nabízeným množstvím …více
Abstract:
The bachelor thesis deals with the decrease in total sales of printed newspapers in the Czech Republic in the period from 2006 to 2016 and seeking recommendations for media houses to counter this trend. The thesis also looks for the reason of the increasing total sales of Forbes magazine in the Czech Republic, that is considered as an exception. The theoretical part is about printed media: about its …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 8. 3. 2016

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 16. 6. 2016
  • Vedoucí: Vladimír Barák
  • Oponent: Lukáš Kovanda

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Praze
http://www.vse.cz/vskp/eid/50901

Vysoká škola ekonomická v Praze

Bakalářský studijní program / obor:
Ekonomie a hospodářská správa / Ekonomie