Analýza influencerů v sociální síti studentů Fakulty managementu VŠE – Marek Lorenc
Marek Lorenc
Diplomová práce
Analýza influencerů v sociální síti studentů Fakulty managementu VŠE
Analysis Influencer in the Social Network of Students of the Faculty of Management of the University of Economics
Anotace:
Předmětem této diplomové práce je především identifikování influencers na sociální síti Facebook ve skupině FM VŠE. Dále ověření síly vlivu influencers a porovnání se sílou méně vlivných lidí na Fakultě managementu. Díky rešerši literatury z mezinárodního prostředí je v práci popsán pojem influencers a pro účely identifikace vlivných také teorie analýzy sociální sítě. Identifikace je provedena prostřednictvím …víceAbstract:
The subject of this graduate thesis is primarily identification of influencers on the social network Facebook, group FM VŠE. Furthermore, the thesis deal with verification of influence power of influencers and comparison with the power of less influential people at the Faculty of Management. Thanks to literature review from international environment is in the thesis described the term influencer and …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 2. 3. 2015
Identifikátor:
http://www.vse.cz/vskp/eid/52763
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 12. 9. 2016
- Vedoucí: Michal Novák
- Oponent: Tomáš Kincl
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Prazehttp://www.vse.cz/vskp/eid/52763
Vysoká škola ekonomická v Praze
Magisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Management
Práce na příbuzné téma
-
Obsahová analýza příspěvků na sociálních sítích
Natálie Ciencialová -
Analýza možností využití sociálních sítí pro propagaci firmy
Zuzana Sadilová -
"Jak se žije v karanténě": kvalitativní analýza vybraných vláken sociálních sítí
Laura Opletalová -
Obsahová analýza příspěvků na sociálních sítích sportovního klubu
Bohdana Anna Šafranová -
Obsahová analýza postů na sociálních sítích
Katarína Ťažká -
Analýza využití sociálních sítí v marketingu hotelu
Hanna Volosovych -
Vyjednávání o umístění hlubinného úložiště radioaktivního odpadu v České republice: analýza sociálních sítí
Martin Matuštík -
Analýza využití sociálních sítí v marketingu hotelu
Martin Zajpt