Podpora rozvoje zdravého sebevědomí dětí ve školách (jako pomoc k větším úspěchům ve vzdělávání, v budoucím zaměstnání, ve společenském životě i jako prevence vzniku sociálně patologických jevů). – Bc. Marie LEŽÁKOVÁ, DiS.
Bc. Marie LEŽÁKOVÁ, DiS.
Bakalářská práce
Podpora rozvoje zdravého sebevědomí dětí ve školách (jako pomoc k větším úspěchům ve vzdělávání, v budoucím zaměstnání, ve společenském životě i jako prevence vzniku sociálně patologických jevů).
Support of children`s healthy self-confidence development at primary schools
Anotace:
Bakalářská práce předkládá problém deformovaného sebevědomí, jeho negativního vlivu na výkonnost a chování jedince. Zabývá se podporou rozvoje zdravého sebevědomí, které představuje nejlepší předpoklad pro plné rozvinutí schopností osobnosti. Nastiňuje úlohu pedagogů ve vzdělávacím a výchovném procesu při podpoře rozvoje zdravého sebevědomí žáků. Učitelé mají možnost pomoci dětem dosáhnout větších …víceAbstract:
This bachelor thesis submits the problem of deformed self-confidence, its negative influence over the efficiency and the behaviour of a person. It deals with the support of healthy self-confidence development, which constitutes the best premise for a full development of individual{\crq}s abilities. It describes the function of teachers in educational process while supporting children{\crq}s healthy …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 25. 5. 2007
Identifikátor:
6852
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 20. 6. 2007
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
LEŽÁKOVÁ, Marie. \textit{Podpora rozvoje zdravého sebevědomí dětí ve školách (jako pomoc k větším úspěchům ve vzdělávání, v budoucím zaměstnání, ve společenském životě i jako prevence vzniku sociálně patologických jevů).}. Online. Bakalářská práce. Zlín: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta humanitních studií. 2007. Dostupné z: https://theses.cz/id/w4gumo/.
Jak správně citovat práci
LEŽÁKOVÁ, Marie. Podpora rozvoje zdravého sebevědomí dětí ve školách (jako pomoc k větším úspěchům ve vzdělávání, v budoucím zaměstnání, ve společenském životě i jako prevence vzniku sociálně patologických jevů).. Zlín, 2007. bakalářská práce (Bc.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta humanitních studií
Plný text práce
Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci pouze na univerzitě až od 25. 05. 2007
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta humanitních studiíPlný text práce je k dispozici v elektronické podobě.
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
Fakulta humanitních studiíBakalářský studijní program / obor:
Specializace v pedagogice / Sociální pedagogika
Práce na příbuzné téma
-
Děti s pocitem a komplexem méněcennosti
Václava TRUBAČOVÁ -
Můj život ve strachu aneb Cesta ke zdravému sebevědomí
Iveta Jiříčková -
Způsoby rozvoje zdravého sebevědomí u dítěte mladšího školního věku z pohledu rodičů
Kristina SVOBODOVÁ -
Faktory ovlivňující vývoj zdravého sebevědomí u žáků na II. stupni ZŠ
Tereza Zajíčková -
Zdravé sebevědomí jako předpoklad profesního úspěchu
Petra Bobotová -
Pokora a zdravé sebevědomí v životě současného člověka
Františka BÖHMOVÁ -
MOŽNOSTI ROZVOJE ZDRAVÉHO SEBEVĚDOMÍ ŽÁKŮ V PODMÍNKÁCH ZŠ
Martina HANUSOVÁ -
MOŽNOSTI ROZVOJE ZDRAVÉHO SEBEVĚDOMÍ ŽÁKŮ V PODMÍNKÁCH ZŠ
Martina HANUSOVÁ