Stavby z kostek v předmatematických činnostech – Andrea DOFFKOVÁ
Andrea DOFFKOVÁ
Bakalářská práce
Stavby z kostek v předmatematických činnostech
"Building with Blocks in Pre-mathematical Activities"
Anotace:
Cílem této bakalářské práce je ukázat, že i děti v předškolním věku jsou schopné řešit úlohy zaměřené na stavby z kostek a prostorovou představivost ještě před samotným vstupem do povinné školní docházky. Zároveň může tato práce sloužit jako inspirace ostatním pedagogům předškolního vzdělávání v tom, jak lze s dětmi pracovat a připravovat je tak na školní stereometrii. Obsahem teoretické části je popis …víceAbstract:
The aim of this thesis is to show that even pre-schoolers are able to solve tasks focused on the building blocks of a spatial imagination even before entering the compulsory school attendance. At the same time this work can serve an inspiration to other teachers of pre-school education in how to work with children and prepare them for school stereometry. The theoretical part is a description of the …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 2. 4. 2015
Zveřejnit od: 2. 4. 2015
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 6. 5. 2015
- Vedoucí: RNDr. Renáta Zemanová, Ph.D.
Citační záznam
Jak správně citovat práci
DOFFKOVÁ, Andrea. Stavby z kostek v předmatematických činnostech. Ostrava, 2015. bakalářská práce (Bc.). OSTRAVSKÁ UNIVERZITA V OSTRAVĚ. Pedagogická fakulta
Plný text práce
Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti od 2.4.2015
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou od 2. 4. 2015 dostupné: autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty, autentizovaným studentům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: OSTRAVSKÁ UNIVERZITA V OSTRAVĚ, Pedagogická fakultaOSTRAVSKÁ UNIVERZITA V OSTRAVĚ
Pedagogická fakultaBakalářský studijní program / obor:
Specializace v pedagogice / Učitelství pro mateřské školy
Práce na příbuzné téma
-
Geometrie v projektové výuce na 1. stupni ZŠ
Klára Šerá -
Vyučování geometrie na prvním stupni ZŠ s využitím programu dynamické geometrie - Geonextu.
Jana KOVÁŘOVÁ -
Vliv specifických poruch učení na výuku geometrie žáků 2. stupně ZŠ
Vladěna Kunčarová -
Vyučování geometrie na prvním stupni ZŠ s využitím tabletu
Lenka VACÍŘOVÁ -
Teselace a intarzie ve výuce geometrie na prvním stupni základní školy
Alena HESOVÁ -
Geometrie na prvním stupni základních škol
Eva Nohýnková -
Prostorová představivost ve výuce na ZŠ
Zdeňka Dulová -
Prostorová představivost dětí předškolního věku
Jana SIEBEROVÁ