Grammatische Kategorien Genus und Modus im DaF-Unterricht an tschechischen Mittelschulen – Mgr. Martina Košárková
Mgr. Martina Košárková
Diplomová práce
Grammatische Kategorien Genus und Modus im DaF-Unterricht an tschechischen Mittelschulen
Grammatical cathegories Genus and Modus in teaching German at Czech higher schools
Abstract:
This master thesis deals with passive and subjunctive in German language, grammatical categories, which are different from their Czech equivalents, therefore difficult for high school students. At first, both grammatical categories are described in depth. It is also evaluated, how passive and subjunctive are processed in four commonly used text books on high schools. There are also worksheets with …víceAbstract:
Diplomová práce je zaměřena na pasivum a konjunktiv v německém jazyce, gramatické jevy, které se do jisté míry liší od svých českých ekvivalentů, a jejich zvládnutí je tedy pro žáky středních škol poměrně obtížné. V první části této diplomové práce jsou oba jevy detailně vysvětleny s využitím odborné literatury. V další části autorka hodnotí, jak jsou tyto jevy zpracovány ve čtyřech často používaných …více
Jazyk práce: němčina
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 4. 5. 2016
Identifikátor:
https://is.muni.cz/th/hvc2x/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 21. 6. 2016
- Vedoucí: doc. PhDr. Jiřina Malá, CSc.
- Oponent: PhDr. Anna Marie Halasová, Ph.D.
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Filozofická fakultaMasarykova univerzita
Filozofická fakultaMagisterský studijní program / obor:
Učitelství pro střední školy / Učitelství německého jazyka a literatury pro střední školy
Práce na příbuzné téma
-
Vergleich der didaktischen Ausstattung der Lehrbücher für Deutsch als Fremdsprache für die 7. Klasse der Grundschule
Pavel Ševčík -
Die Komparation der deutschen Lehrbücher an den tschechischen Mittelschulen xx
Lucie MÁLKOVÁ -
Analyse der Lehrbücher "Sprechen Sie Deutsch?" und "direkt 1 neu" aus phonetischer Sicht
Helena Raudenská -
Analyse und Vergleichung der Lehrbücher Wir und Team Deutsch aus der Sicht der Teilkompetenzen und Fertigkeiten
Dagmar Gálová