Strategický marketingový plán vybrané neziskové organizace – Bc. Eliška KOCHOVÁ
Bc. Eliška KOCHOVÁ
Diplomová práce
Strategický marketingový plán vybrané neziskové organizace
Strategic marketing plan of a chosen non-profit organization
Anotace:
Práce se zabývá tvorbou strategického marketingové plánu pro příspěvkovou organizaci Chrám Chmele a Piva v Žatci, která poskytuje služby v oblasti turismu. Změnu dosavadní strategie si žádá aktuální nominace Žatce a krajiny žateckého chmele na Světový seznam dědictví UNESCO. Při tvorbě strategického plánu byl využit sběr dat ve formě pozorování, interview se zaměstnanci a získávání dat nepřímým měřením …víceAbstract:
The thesis deals with the creation of a strategic marketing plan for the non-profit organization Hop and Beer Temple in Žatec, which provides services in the field of tourism. The current nomination of Žatec and the landscape of Saaz hops for the UNESCO World Heritage List requires a change in the current strategy. Observations, interviews with employees and data acquisition by indirect measurement …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 25. 4. 2022
Zveřejnit od: 31. 12. 2999
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: Ing. Dita Hommerová, Ph.D., MBA
Citační záznam
Jak správně citovat práci
KOCHOVÁ, Eliška. Strategický marketingový plán vybrané neziskové organizace. Plzeň, 2022. diplomová práce (Ing.). ZÁPADOČESKÁ UNIVERZITA V PLZNI. Fakulta ekonomická
Plný text práce
Právo: Autor si nepřeje zpřístupnění práce veřejnosti
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou nedostupné.
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: ZÁPADOČESKÁ UNIVERZITA V PLZNI, Fakulta ekonomickáVázaný výtisk práce naleznete v Univerzitní knihovně ZČU, více na http://www.knihovna.zcu.cz/kvalifikacni-prace/
ZÁPADOČESKÁ UNIVERZITA V PLZNI
Fakulta ekonomickáMagisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Podniková ekonomika a management
Práce na příbuzné téma
-
Dopady obnovy Chrámu chmele a piva na rozvoj cestovního ruchu na Žatecku
Eva Zajíčková -
Chrám chmele a piva – Žatec
Andrea Fridrichová -
Využití kulturních specifik města Žatec v cestovním ruchu / projekt Chrám Chmele a Piva
Ivana Kronďáková -
Regionální a strukturální politika EU a konkrétní příklad čerpání Evropského fondu regionálního rozvoje
Zdeněk Kutáč -
Fondy EU a jejich využití v rámci strategie rozvoje obce
Lucie Zajícová -
České chmelařství jako prostorový a kulturní fenomén
Jan Mikšík -
Marketingový plán „piva Linie“, vyráběného v Jihlavském pivovaru. Marketing plan for a „beer Linie“ produced in Jihlava brewery
Monika Mokrá -
Marketing & Dark Turismus
Lenka Vávrová