Strategický marketingový plán vybrané neziskové organizace – Bc. Eliška KOCHOVÁ
Bc. Eliška KOCHOVÁ
Master's thesis
Strategický marketingový plán vybrané neziskové organizace
Strategic marketing plan of a chosen non-profit organization
Abstract:
Práce se zabývá tvorbou strategického marketingové plánu pro příspěvkovou organizaci Chrám Chmele a Piva v Žatci, která poskytuje služby v oblasti turismu. Změnu dosavadní strategie si žádá aktuální nominace Žatce a krajiny žateckého chmele na Světový seznam dědictví UNESCO. Při tvorbě strategického plánu byl využit sběr dat ve formě pozorování, interview se zaměstnanci a získávání dat nepřímým měřením …moreAbstract:
The thesis deals with the creation of a strategic marketing plan for the non-profit organization Hop and Beer Temple in Žatec, which provides services in the field of tourism. The current nomination of Žatec and the landscape of Saaz hops for the UNESCO World Heritage List requires a change in the current strategy. Observations, interviews with employees and data acquisition by indirect measurement …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 25. 4. 2022
Accessible from:: 31. 12. 2999
Thesis defence
- Supervisor: Ing. Dita Hommerová, Ph.D., MBA
Citation record
The right form of listing the thesis as a source quoted
KOCHOVÁ, Eliška. Strategický marketingový plán vybrané neziskové organizace. Plzeň, 2022. diplomová práce (Ing.). ZÁPADOČESKÁ UNIVERZITA V PLZNI. Fakulta ekonomická
Full text of thesis
Accessibility: Autor si nepřeje zpřístupnění práce veřejnosti
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- Soubory jsou nedostupné.
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: ZÁPADOČESKÁ UNIVERZITA V PLZNI, Fakulta ekonomickáVázaný výtisk práce naleznete v Univerzitní knihovně ZČU, více na http://www.knihovna.zcu.cz/kvalifikacni-prace/
University of West Bohemia
Faculty of EconomicsMaster programme / field:
Economics and Management / Business Economics and Management
Theses on a related topic
-
Dopady obnovy Chrámu chmele a piva na rozvoj cestovního ruchu na Žatecku
Eva Zajíčková -
Chrám chmele a piva – Žatec
Andrea Fridrichová -
Využití kulturních specifik města Žatec v cestovním ruchu / projekt Chrám Chmele a Piva
Ivana Kronďáková -
Regionální a strukturální politika EU a konkrétní příklad čerpání Evropského fondu regionálního rozvoje
Zdeněk Kutáč -
Fondy EU a jejich využití v rámci strategie rozvoje obce
Lucie Zajícová -
České chmelařství jako prostorový a kulturní fenomén
Jan Mikšík -
Marketingový plán „piva Linie“, vyráběného v Jihlavském pivovaru. Marketing plan for a „beer Linie“ produced in Jihlava brewery
Monika Mokrá -
Marketing & Dark Turismus
Lenka Vávrová