Preference klientů v oblasti běžných bankovních účtů a doporučení pro konkrétní subjekt – Denisa SLABIHOUDOVÁ
Denisa SLABIHOUDOVÁ
Bachelor's thesis
Preference klientů v oblasti běžných bankovních účtů a doporučení pro konkrétní subjekt
Clients' preferences in field of personal accounts and recommendations for a particular subject
Abstract:
Bakalářská práce se zaměřuje na preference klientů v oblasti běžných bankovních účtů a analýzu marketingu v bankovnictví se zaměřením na Raiffeisenbank. Cílem bakalářské práce je analýza marketingového působení Raiffeisenbank a zjištění preferencí klientů v oblasti běžných účtů a učinit doporučení, které povedou k vylepšení marketingu Raiffeisenbank. První část bakalářské práce vymezuje problematiku …moreAbstract:
The bachelor thesis is focused on preferences in field of personal accounts and analysis of bank marketing for Raiffeisenbank. The aim of the bachelor thesis is analysis of marketing for Raiffeisenbank, find out clients'preferences in field of personal accounts and make suggestions and recommendations that will lead to improvement of marketing in Raiffeisenbank. The first part of the bachelor thesis …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 19. 4. 2018
Accessible from:: 31. 12. 2999
Thesis defence
- Supervisor: Ing. Jan Tlučhoř, Ph.D.
Citation record
ISO 690-compliant citation record:
SLABIHOUDOVÁ, Denisa. \textit{Preference klientů v oblasti běžných bankovních účtů a doporučení pro konkrétní subjekt}. Online. Bachelor's thesis. Plzeň: University of West Bohemia, Faculty of Economics. 2018. Available from: https://theses.cz/id/w53x82/.
The right form of listing the thesis as a source quoted
SLABIHOUDOVÁ, Denisa. Preference klientů v oblasti běžných bankovních účtů a doporučení pro konkrétní subjekt. Plzeň, 2018. bakalářská práce (Bc.). ZÁPADOČESKÁ UNIVERZITA V PLZNI. Fakulta ekonomická
Full text of thesis
Accessibility: Autor si nepřeje zpřístupnění práce veřejnosti
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- Soubory jsou nedostupné.
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: ZÁPADOČESKÁ UNIVERZITA V PLZNI, Fakulta ekonomickáVázaný výtisk práce naleznete v Univerzitní knihovně ZČU, více na http://www.knihovna.zcu.cz/kvalifikacni-prace/
University of West Bohemia
Faculty of EconomicsBachelor programme / field:
Economics and Management / Retail Management
Theses on a related topic
-
Moderní trendy direct marketingu v bankovnictví v ČR
Lenka Leličová -
Interaktivní marketing jako nástroj řízení vztahů se zákazníky v bankovnictví
Volha HRYB -
Moderní trendy direkt marketingu v bankovnictví v ČR
Michaela Henzlová -
Marketing v bankovnictví
Kamila KUTHEILOVÁ -
Marketing v bankovnictví
Kristýna BETKOVÁ -
Marketing v bankovnictví
Kristýna BETKOVÁ -
Psychologie prodeje v oblasti bankovnictví
Marina Krátká -
Výzvy a specifika managementu a marketingu v bankovnictví
Markéta CHLUPÁČOVÁ