Preference klientů v oblasti běžných bankovních účtů a doporučení pro konkrétní subjekt – Denisa SLABIHOUDOVÁ
Denisa SLABIHOUDOVÁ
Bachelor's thesis
Preference klientů v oblasti běžných bankovních účtů a doporučení pro konkrétní subjekt
Clients' preferences in field of personal accounts and recommendations for a particular subject
Anotácia:
Bakalářská práce se zaměřuje na preference klientů v oblasti běžných bankovních účtů a analýzu marketingu v bankovnictví se zaměřením na Raiffeisenbank. Cílem bakalářské práce je analýza marketingového působení Raiffeisenbank a zjištění preferencí klientů v oblasti běžných účtů a učinit doporučení, které povedou k vylepšení marketingu Raiffeisenbank. První část bakalářské práce vymezuje problematiku …viacAbstract:
The bachelor thesis is focused on preferences in field of personal accounts and analysis of bank marketing for Raiffeisenbank. The aim of the bachelor thesis is analysis of marketing for Raiffeisenbank, find out clients'preferences in field of personal accounts and make suggestions and recommendations that will lead to improvement of marketing in Raiffeisenbank. The first part of the bachelor thesis …viac
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 19. 4. 2018
Zverejniť od: 31. 12. 2999
Obhajoba závěrečné práce
- Vedúci: Ing. Jan Tlučhoř, Ph.D.
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
SLABIHOUDOVÁ, Denisa. \textit{Preference klientů v oblasti běžných bankovních účtů a doporučení pro konkrétní subjekt}. Online. Bakalárska práca. Plzeň: Západočeská univerzita v Plzni, Faculty of Economics. 2018. Dostupné z: https://theses.cz/id/w53x82/.
Jak správně citovat práci
SLABIHOUDOVÁ, Denisa. Preference klientů v oblasti běžných bankovních účtů a doporučení pro konkrétní subjekt. Plzeň, 2018. bakalářská práce (Bc.). ZÁPADOČESKÁ UNIVERZITA V PLZNI. Fakulta ekonomická
Plný text práce
Právo: Autor si nepřeje zpřístupnění práce veřejnosti
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou nedostupné.
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: ZÁPADOČESKÁ UNIVERZITA V PLZNI, Fakulta ekonomickáVázaný výtisk práce naleznete v Univerzitní knihovně ZČU, více na http://www.knihovna.zcu.cz/kvalifikacni-prace/
University of West Bohemia
Faculty of EconomicsBachelor programme / odbor:
Economics and Management / Retail Management
Práce na příbuzné téma
-
Moderní trendy direct marketingu v bankovnictví v ČR
Lenka Leličová -
Interaktivní marketing jako nástroj řízení vztahů se zákazníky v bankovnictví
Volha HRYB -
Moderní trendy direkt marketingu v bankovnictví v ČR
Michaela Henzlová -
Marketing v bankovnictví
Kristýna BETKOVÁ -
Marketing v bankovnictví
Kamila KUTHEILOVÁ -
Marketing v bankovnictví
Kristýna BETKOVÁ -
Psychologie prodeje v oblasti bankovnictví
Marina Krátká -
Výzvy a specifika managementu a marketingu v bankovnictví
Markéta CHLUPÁČOVÁ