Vliv epidemie COVID 19 na vybrané gastronomické zařízení – Bc. Oborná Oborná
Bc. Oborná Oborná
Bakalářská práce
Vliv epidemie COVID 19 na vybrané gastronomické zařízení
The impact of the COVID-19 pandemic on selected gastronomic establishment
Anotace:
Cílem bakalářské práce je vytvoření konkrétních návrhů pro podporu konkurenceschopnosti podniku v době pandemie a zhodnocení vlivů zavedených opatření proti COVID 19 na provoz gastronomického zařízení. V teoretické části jsou zpracovány informace z použitých literárních zdrojů. V práci jsou využity dvě metody výzkumu, a to řízený rozhovor s majitelem a komparace vybrané restaurace s jinou restaurací …víceAbstract:
The aim of the bachelor thesis is to create concrete suggestions on fostering competitiveness of an enterprise during the pandemic and to evaluate the impact of the introduced measures against COVID 19 on gastronomic enterprises. The teoretical part compiles informations from used resources. The thesis takes use of two reaserch methods. The structured interview with the owner of a gastronomic enterprise …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 25. 4. 2022
Identifikátor:
https://is.slu.cz/th/vvjnp/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 30. 5. 2022
- Vedoucí: Mgr. Klára Václavínková
- Oponent: Ing. Matěj Novák
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Slezská univerzita v Opavě, Obchodně podnikatelská fakulta v KarvinéSlezská univerzita v Opavě
Obchodně podnikatelská fakulta v KarvinéBakalářský studijní program / obor:
Cestovní ruch a turismus / Cestovní ruch a turismus
Práce na příbuzné téma
-
Rozšíření nabídky ve vybraném gastronomickém zařízení
Petra Nezvalová -
Podnikateľský zámer nového gastronomického zariadenia
Michal Keštefran -
Podnikateľský zámer nového gastronomického zariadenia
Norbert Gerec -
Analýza marketingové komunikace vybraného gastronomického zařízení
Nadiya Yurkovska -
BCG matica a jej aplikácia vo vybraných gastronomických prevádzkach
Alena Luptáková -
Vizuální identita gastronomického podniku
Hana VYSLOUŽILOVÁ -
Projektové řízení gastronomického zařízení v Ostravě
Dominika Bordácsová -
Marketingový plán pro nový gastronomický podnik
David Řepa