Role základních uměleckých škol v systému inkluzivního vzdělávání – Bc. Aleš Kratochvíl
Bc. Aleš Kratochvíl
Diplomová práce
Role základních uměleckých škol v systému inkluzivního vzdělávání
The role of basic schools of art in the system of inclusive education
Anotace:
Diplomová práce „Role základních uměleckých škol v systému inkluzivního vzdělávání“ pojednává o problematice specifických poruch učení a chování a vzdělávání žáků se speciálními vzdělávacími potřebami v kontextu základního uměleckého školství a umělecké přípravy.Abstract:
The thesis “The role of basic schools of art in the system of inclusive education" deals with the problems of specific learning difficulties and behavioural disorders of learners with special educational needs in the context of the primary artistic school system, as well as in the context of artistic preparation.
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 22. 4. 2010
Identifikátor:
https://is.muni.cz/th/qf8zc/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 3. 5. 2010
- Vedoucí: PhDr. Dana Brožová, Ph.D.
- Oponent: prof. PhDr. Marie Vítková, CSc.
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Pedagogická fakultaMasarykova univerzita
Pedagogická fakultaMagisterský studijní program / obor:
Speciální pedagogika / Speciální pedagogika pro učitele
Práce na příbuzné téma
-
Speciálně pedagogická diagnostika vedení školní třídy v Základní škole Čerčany
Daniela Matoušková -
Speciálně pedagogická diagnostika logopedická
Alžběta ŽIDOVÁ -
Speciálně-pedagogická diagnostika, depistáž a intervence jako nástroje prevence školního neúspěchu školního speciálního pedagoga na ZŠ
Hana FINKOUSOVÁ -
Pedagogická diagnostika při vzdělávání žáků se speciálními vzdělávacími potřebami
Lenka ŠEJDOVÁ -
Speciálně pedagogická diagnostika dětí předškolního věku s využitím metod edukace loutkou
Jana HOLLÁ -
Speciálně pedagogická diagnostika grafomotoriky v běžné MŠ a MŠ speciální
Alice Žáková -
Speciálně pedagogická diagnostika a sebehodnocení žáků s lehkým mentálním postižením na základní škole praktické
Magdaléna Pospíšilová -
Speciálně pedagogická diagnostika žáků odborného učiliště v poradenské praxi
Soňa Procházková