Ondřej BAMBUCH

Bachelor's thesis

A Marketing Strategy Analysis of a New Product Launch

A Marketing Strategy Analysis of a New Product Launch
Abstract:
The main objective of this thesis is to analyse the marketing strategy that was used by the company XY, s. r. o., for the launch of a new combine harvester on the Czech market. The thesis is divided into two parts - theoretical and analytical. The theoretical part focused on the theoretical knowledge relevant to the analysis of marketing strategy of a new product launch. The practical describes current …more
Abstract:
Hlavním cílem této bakalářské práce je analyzovat marketingovou strategii, která byla použita obchodní firmou XY, s.r.o. při zavádění nové sklízecí mlátičky na český trh. Bakalářská práce je rozdělěna na dvě části ? teoretickou a analytickou. V teoretické části jsou popsány teoretické poznatky, důležité pro analýzu marketingové strategie zavádění nového produktu na trh. Praktická část je zaměřena na …more
 
 
Language used: English
Date on which the thesis was submitted / produced: 3. 5. 2013
Accessible from:: 3. 5. 2013

Thesis defence

  • Supervisor: doc. Ing. Miloslava Chovancová, CSc.

Citation record

The right form of listing the thesis as a source quoted

BAMBUCH, Ondřej. A Marketing Strategy Analysis of a New Product Launch. Zlín, 2013. bakalářská práce (Bc.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta humanitních studií

Full text of thesis

Accessibility: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti od 3.5.2013

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • Soubory jsou od 3. 5. 2013 dostupné: autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta humanitních studií
Plny text prace je k dispozici v elektronicke podobe