A Marketing Strategy Analysis of a New Product Launch – Ondřej BAMBUCH
Ondřej BAMBUCH
Bachelor's thesis
A Marketing Strategy Analysis of a New Product Launch
A Marketing Strategy Analysis of a New Product Launch
Abstract:
The main objective of this thesis is to analyse the marketing strategy that was used by the company XY, s. r. o., for the launch of a new combine harvester on the Czech market. The thesis is divided into two parts - theoretical and analytical. The theoretical part focused on the theoretical knowledge relevant to the analysis of marketing strategy of a new product launch. The practical describes current …viacAbstract:
Hlavním cílem této bakalářské práce je analyzovat marketingovou strategii, která byla použita obchodní firmou XY, s.r.o. při zavádění nové sklízecí mlátičky na český trh. Bakalářská práce je rozdělěna na dvě části ? teoretickou a analytickou. V teoretické části jsou popsány teoretické poznatky, důležité pro analýzu marketingové strategie zavádění nového produktu na trh. Praktická část je zaměřena na …viac
Jazyk práce: English
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 3. 5. 2013
Zverejniť od: 3. 5. 2013
Obhajoba závěrečné práce
Citační záznam
Jak správně citovat práci
BAMBUCH, Ondřej. A Marketing Strategy Analysis of a New Product Launch. Zlín, 2013. bakalářská práce (Bc.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta humanitních studií
Plný text práce
Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti od 3.5.2013
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou od 3. 5. 2013 dostupné: autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta humanitních studiíPlny text prace je k dispozici v elektronicke podobe
Tomas Bata University in Zlín
Faculty of HumanitiesBachelor programme / odbor:
Philology / English for Business Administration
Práce na příbuzné téma
-
Marketingová komunikace při zavedení nového produktu na trh
Veronika Čelková -
Zavedení nového produktu na trh
Lenka Svobodová -
Zavádění produktu na trh a Marketing Development vybraného produktu
Štěpán Cvekl -
Uvedení nového produktu na trh ve vybrané společnosti
Lukáš Jíra -
Zavedení produktu na trh s důrazem na konkurenci
Adam JAHN -
Návrh projektu výzkumu na zavedení nového produktu na trh
Jan Vopátek -
Komunikace Penzijní společnosti České pojišťovny, a.s. při zavedení nového produktu na trh
Pavlína Holcrová -
Zavedení nového produktu na trh piva
Dominika Buříková