Inovace služeb hotelu prostřednictvím přístupu business model canvas – Nikol Machová
Nikol Machová
Bakalářská práce
Inovace služeb hotelu prostřednictvím přístupu business model canvas
Innovation of Hotel Services Through the Business Model Canvas Approach
Anotace:
Předmětem a cílem bakalářské práce na téma Inovace služeb hotelu prostřednictvím business model Canvas je provedení zhodnocení stávajícího postavení na trhu zkoumaného podniku a následné vypracování dílčích analytických metod k získání relevantních informací potřebných pro implementaci navrhovaných inovací. Především jde o analýzu podnikatelského prostředí, které podnik obklopuje a následné prolnutí …víceAbstract:
The subject and objective of the Bachelor's thesis on Hotel Service Innovation through the Canvas business model is to carry out an evaluation of the current market position of the company under investigation and to subsequently develop partial analytical methods to obtain relevant information needed for the implementation of the proposed innovations. Above all, it is an analysis of the business environment …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 6. 5. 2022
Identifikátor:
http://hdl.handle.net/10084/146665
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 31. 5. 2022
- Vedoucí: Jiří Franek
- Oponent: Marcel Dlouhý
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
MACHOVÁ, Nikol. \textit{Inovace služeb hotelu prostřednictvím přístupu business model canvas}. Online. Bakalářská práce. Ostrava: Vysoká škola báňská - Technická univerzita Ostrava, Ekonomická fakulta. 2022. Dostupné z: https://theses.cz/id/w58oty/.
Plný text práce
Právo: Plné texty vysokoškolských kvalifikačních prací obhájených na Vysoké škole báňské - Technické univerzitě Ostrava jsou uloženy v repozitáři DSpace. Přístup k plným textům mají všichni uživatelé bez omezení. Přístup je omezen pouze ve výjimečných případech, zpravidla z důvodu ochrany duševního vlastnictví. Nepřístupné práce jsou označeny jako closedAccess nebo embargoedAccess. Tištěné verze prácí jsou uloženy v Ústřední knihovně VŠB-TUO a jsou prezenčně přístupné ve studovně diplomových prací. Další nakládání s prací (kopírování, opisy, MVS)se řídí Knihovní a výpůjčním řádem Ústřední knihovny VŠB-TUO.
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: VŠB – Technická univerzita OstravaVŠB – Technická univerzita Ostrava
Ekonomická fakultaBakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Ekonomika podniku
Práce na příbuzné téma
-
Analyza marketingového mixu vybrané společnosti
Marie Suchánková -
Strategická analýza vnějšího prostředí konkrétního podniku s využitím Porterova modelu pěti sil.
Markéta Albrechtová -
Marketingová situační analýza – nedílná součást zahájení podnikání
Alexandra Gutorova -
Analýza lyžařského areálu jako podklad k rekonstrukci hotelu v lyžařském prostředí
Adam Klíma -
Strategická analýza a tvorba strategie
Markéta Žilková -
Analýza marketingových komunikačních nástrojů ve společnosti Hama s.r.o.
Tom Trepeš -
Innovations in the Automotive Industry - Implications for management, the subscription model as a new business model and the mobility of the future.
Matthias Achim Teichert -
Consumers´ decisionmaking under Salop´s model: Key study on Starbucks Prague and Richmond business model
Oldřich Kučera