Ing. Karolína Zavadilová

Master's thesis

Internetová reklamní kampaň a měření její efektivnosti

An Internet Campaign and the Measurement of its Effectiveness
Abstract:
Tato diplomová práce pojednává o problematice internetové reklamy a jejím kontextu v marketingovém mixu. V teoretické části je vyzdvižen rostoucí význam internetu jako komunikačního a technologického prostředku a jeho zapojení do ekonomiky. Pozornost je věnována historii internetu a jeho současnému stavu celosvětově i v České republice. Neustálý rostoucí trend výdajů do internetové reklamy dokazuje …more
Abstract:
This thesis deals with the issue of internet advertising and marketing in the context of the marketing mix. In the theoretical part is underlined the growing importance of the Internet as a means of communication and technology and its integration into the economy. Attention is devoted to the history of the Internet and its current state worldwide and in the Czech Republic. A growing trend in Internet …more
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 15. 4. 2009

Thesis defence

  • Date of defence: 26. 6. 2009
  • Supervisor: doc. Ing. Milan Kašík, CSc.
  • Reader: JUDr. Petr Majerik

Citation record

Full text of thesis

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • no one
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola finanční a správní

University of Finance and Administration

Master programme / field:
Economics and Management / Business Management and Corporate Finance