Ing. Kristýna Böhmová
Master's thesis
Návrh komunikační kampaně
Designing a communication campaign
Abstract:
Cílem diplomové práce je vytvořit komunikační kampaň pro značku doplňků stravy pro potíže s močovými cestami Uroval. Práce se dělí na dvě hlavní části: teoretickou a praktickou. V teoretické části je vymezena marketingová komunikace, integrovaný přístup k ní a jednotlivé nástroje a komunikační kanály. Je vytvořen postup tvorby komunikačního plánu, který je později aplikován. Praktická část se věnuje …moreAbstract:
The goal of the thesis is to design a communication campaign for the brand Uroval – nutrition supplements for urinary tract problems. The thesis is divided into two parts: theoretical and practical. The theoretical part deals with marketing communication, integrated approach towards it, its tools, and communication channels. A process of designing a communication campaign is developed. The practical …moreKeywords
marketingová komunikace integrovaná marketingová komunikace nástroje marketingové komunikace komunikační kanály modely hierarchie účinků postup tvorby komunikační kampaně kontrola a měření komunikačních aktivit Marketing Communication Integrated Marketing Communication Marketing Communication Tools Communication Channels Hierarchy of Effects Models Process of Designing a Communication Campaign Measurement and Control of Communication Activities
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 14. 5. 2015
Identifier:
https://is.muni.cz/th/sysb7/
Thesis defence
- Date of defence: 23. 6. 2015
- Supervisor: Ing. Klára Kašparová, Ph.D.
- Reader: Ing. Bc. Alena Šafrová Drášilová, Ph.D.
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Masarykova univerzita, Ekonomicko-správní fakultaMasaryk University
Faculty of Economics and AdministrationMaster programme / field:
Economy and Management / Business Management
Theses on a related topic
-
The Implementation of Communication-Based Activities in the Callan Method
Veronika Krpcová -
The Project of Marketing Communication Activities of Faculty of Management and Economics in Zlín for Bosnia and Herzegovina
Mirna Babović -
Proposal of a marketing campaign for a selected brand
Natálie ANDĚLOVÁ -
Proposal of a marketing campaign for a selected brand
Natálie ANDĚLOVÁ -
Communication campaign of the firm
Afsan Bin Alam -
Communication campaign of the firm
Aditi Baindur -
The role of new media in a modern marketing communication
Anne-Charlotte Andrieux -
Školní vzdělávací program pro automechanika III. ročníku rozšířený o teorii a praxi stanic technické kontroly (STK) a kontrolu emisí vozidla, včetně návrhu rozšířeného o vybavení dílen pro jednotlivé moduly.
Karel Janecký