Ing. Kristýna Böhmová

Master's thesis

Návrh komunikační kampaně

Designing a communication campaign
Abstract:
Cílem diplomové práce je vytvořit komunikační kampaň pro značku doplňků stravy pro potíže s močovými cestami Uroval. Práce se dělí na dvě hlavní části: teoretickou a praktickou. V teoretické části je vymezena marketingová komunikace, integrovaný přístup k ní a jednotlivé nástroje a komunikační kanály. Je vytvořen postup tvorby komunikačního plánu, který je později aplikován. Praktická část se věnuje …more
Abstract:
The goal of the thesis is to design a communication campaign for the brand Uroval – nutrition supplements for urinary tract problems. The thesis is divided into two parts: theoretical and practical. The theoretical part deals with marketing communication, integrated approach towards it, its tools, and communication channels. A process of designing a communication campaign is developed. The practical …more
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 14. 5. 2015

Thesis defence

  • Date of defence: 23. 6. 2015
  • Supervisor: Ing. Klára Kašparová, Ph.D.
  • Reader: Ing. Bc. Alena Šafrová Drášilová, Ph.D.

Citation record

Full text of thesis

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Masarykova univerzita, Ekonomicko-správní fakulta