Ing. Kristýna Böhmová

Master's thesis

Návrh komunikační kampaně

Designing a communication campaign
Anotácia:
Cílem diplomové práce je vytvořit komunikační kampaň pro značku doplňků stravy pro potíže s močovými cestami Uroval. Práce se dělí na dvě hlavní části: teoretickou a praktickou. V teoretické části je vymezena marketingová komunikace, integrovaný přístup k ní a jednotlivé nástroje a komunikační kanály. Je vytvořen postup tvorby komunikačního plánu, který je později aplikován. Praktická část se věnuje …viac
Abstract:
The goal of the thesis is to design a communication campaign for the brand Uroval – nutrition supplements for urinary tract problems. The thesis is divided into two parts: theoretical and practical. The theoretical part deals with marketing communication, integrated approach towards it, its tools, and communication channels. A process of designing a communication campaign is developed. The practical …viac
 
 
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 14. 5. 2015

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 23. 6. 2015
  • Vedúci: Ing. Klára Kašparová, Ph.D.
  • Oponent: Ing. Bc. Alena Šafrová Drášilová, Ph.D.

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Ekonomicko-správní fakulta