Jana Vaníčková

Bachelor's thesis

Exportní strategie společnosti Vetropack Moravia Glass a.s.

Export strategy of the company Vetropack Moravia Glass a.s.
Anotácia:
Bakalářská práce se zabývá rozborem exportní strategie společnosti Vetropack Moravia Glass, a.s. Na základě teoretické části je analyzován export samotné společnosti a také prostředí specifického trhu, v tomto případě Polska. Nezbytnou součástí práce je také návrhová část, jejíž cílem je shrnutí poznatků a doporučení ke zlepšení dosavadní exportní strategie.
Abstract:
The bachelor's thesis focuses on the export strategy of the company Vetropack Moravia Glass, a.s. On the basis of the theoretical part, the export of the company and the environment of a specific market Poland in this case, are analyzed. One of the substantial parts of the thesis is also a summary of observations and recommendations how to improve the present export strategy.
 
 
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 4. 11. 2009

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 15. 6. 2010
  • Vedúci: Jaroslav Halík
  • Oponent: Lukáš Schovanec

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Praze
http://www.vse.cz/vskp/eid/22084