Vliv emoční a obecné inteligence na školní výkon – Bc. Monika PROKEŠOVÁ
Bc. Monika PROKEŠOVÁ
Master's thesis
Vliv emoční a obecné inteligence na školní výkon
Effect of emotional and general intelligence on school performance
Abstract:
Diplomová práce se zabývá vztahem mezi emoční inteligencí, obecnou inteligencí a školním výkonem. Práce je rozdělena do čtyř kapitol. První kapitola pojednává o emocích, kde je charakterizován pojem emoce a pojem city. Druhá kapitola se věnuje emoční inteligenci, obecné inteligenci a rozdílů v inteligenci mezi pohlavími. Důležitou kapitolou je kapitola třetí, která se zabývá vztahem mezi úspěchem, …moreAbstract:
The diploma thesis deals with the relation between emotional intelligence, general intelligence and school performance. The thesis is divided into four chapters. The first chapter deals with emotions, which characterize the concept of emotion and the concept of feelings. The second chapter deals with emotional intelligence, general intelligence, and differences in intelligence between the sexes. An …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 23. 4. 2018
Thesis defence
- Supervisor: Ing. Pavel Rusnok
Citation record
The right form of listing the thesis as a source quoted
PROKEŠOVÁ, Monika. Vliv emoční a obecné inteligence na školní výkon. Ostrava, 2018. diplomová práce (Mgr.). OSTRAVSKÁ UNIVERZITA. Přírodovědecká fakulta
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty, autentizovaným studentům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: OSTRAVSKÁ UNIVERZITA, Přírodovědecká fakultaUniversity of Ostrava
Faculty of ScienceMaster programme / field:
Mathematics / Ma-Psy 2o zss-ss
Theses on a related topic
-
Vztahy emoční inteligence k jiným typům inteligence
Aneta NEZGODOVÁ -
Emoční inteligence jako schopnost ve vztahu k obecné inteligenci
Michaela ČERNÁ -
Výzkum emoční inteligence u mladistvých v ústavní a rodinné výchově
Kristýna MORONGOVÁ -
Prosociální chování, emoční inteligence a osobnost učitelů 1. stupně ZŠ
Viktorie SMETANOVÁ -
Emoční inteligence a školní výkon
Veronika ANTALOVÁ -
Sociální inteligence, sociální kompetence, sociální dovednosti a komunikace u lidí s různými formami disociálního chování v societách dospělých osob
Martina Štefková -
Vztah pohybové inteligence ke školní úspěšnosti ze subjektivního i objektivního hlediska žáka 1. stupně základní školy
Barbora SYROVÁTKOVÁ -
Preference učebních stylů podle převažujících druhů inteligence u vysokoškolských studentů s různým studijním zaměřením
Michala Klasová