Vliv emoční a obecné inteligence na školní výkon – Bc. Monika PROKEŠOVÁ
Bc. Monika PROKEŠOVÁ
Diplomová práce
Vliv emoční a obecné inteligence na školní výkon
Effect of emotional and general intelligence on school performance
Anotace:
Diplomová práce se zabývá vztahem mezi emoční inteligencí, obecnou inteligencí a školním výkonem. Práce je rozdělena do čtyř kapitol. První kapitola pojednává o emocích, kde je charakterizován pojem emoce a pojem city. Druhá kapitola se věnuje emoční inteligenci, obecné inteligenci a rozdílů v inteligenci mezi pohlavími. Důležitou kapitolou je kapitola třetí, která se zabývá vztahem mezi úspěchem, …víceAbstract:
The diploma thesis deals with the relation between emotional intelligence, general intelligence and school performance. The thesis is divided into four chapters. The first chapter deals with emotions, which characterize the concept of emotion and the concept of feelings. The second chapter deals with emotional intelligence, general intelligence, and differences in intelligence between the sexes. An …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 23. 4. 2018
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: Ing. Pavel Rusnok
Citační záznam
Jak správně citovat práci
PROKEŠOVÁ, Monika. Vliv emoční a obecné inteligence na školní výkon. Ostrava, 2018. diplomová práce (Mgr.). OSTRAVSKÁ UNIVERZITA. Přírodovědecká fakulta
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty, autentizovaným studentům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: OSTRAVSKÁ UNIVERZITA, Přírodovědecká fakultaOSTRAVSKÁ UNIVERZITA
Přírodovědecká fakultaMagisterský studijní program / obor:
Matematika / Učitelství matematiky pro 2. stupeň základních škol a střední školy - Učitelství Psychologie pro střední školy
Práce na příbuzné téma
-
Vztahy emoční inteligence k jiným typům inteligence
Aneta NEZGODOVÁ -
Emoční inteligence jako schopnost ve vztahu k obecné inteligenci
Michaela ČERNÁ -
Výzkum emoční inteligence u mladistvých v ústavní a rodinné výchově
Kristýna MORONGOVÁ -
Prosociální chování, emoční inteligence a osobnost učitelů 1. stupně ZŠ
Viktorie SMETANOVÁ -
Emoční inteligence a školní výkon
Veronika ANTALOVÁ -
Sociální inteligence, sociální kompetence, sociální dovednosti a komunikace u lidí s různými formami disociálního chování v societách dospělých osob
Martina Štefková -
Vztah pohybové inteligence ke školní úspěšnosti ze subjektivního i objektivního hlediska žáka 1. stupně základní školy
Barbora SYROVÁTKOVÁ -
Preference učebních stylů podle převažujících druhů inteligence u vysokoškolských studentů s různým studijním zaměřením
Michala Klasová