Zhodnocení rebrandingové kampaně a návrh nové marketingové kampaně produktu Kofola včetně metrik efektivnosti – Ing. Kateřina Brunclíková
Ing. Kateřina Brunclíková
Diplomová práce
Zhodnocení rebrandingové kampaně a návrh nové marketingové kampaně produktu Kofola včetně metrik efektivnosti
Kofola Rebranding campaign evaluation and suggestion of a new marketing campaign including efficiency metric
Anotace:
Svou diplomovou prácí se pokouším o návrh nové reklamní kampaně produktu Kofola na základě zhodnocení rebrandingu této společnosti. V první části práce se zabývám stěžejním významem značky (brandu), její identitou, archetypy a fenoménem posledích let – značkami privátními. Na to navazuji částí samotného rebrandingu, jako procesu, při kterém se dané značce přisuzuje nový význam. Pro upřesnění této problematiky …víceAbstract:
In my thesis I am attempting to suggest a new exploitation campaign of Kofola beverage by virtue of company’s rebranding evaluation. In the first part I deal with the fundamental sense of a brand, its identity, archetypes and last years phenomenon – private labels. I follow with a chapter of rebranding as a process, which gives the brand a new meaning (cover). To specify this conception I allude also …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 17. 4. 2009
Identifikátor:
https://is.vsfs.cz/th/by0u0/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 17. 6. 2009
- Vedoucí: doc. Ing. Milan Kašík, CSc.
- Oponent: JUDr. Petr Majerik
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
BRUNCLÍKOVÁ, Kateřina. \textit{Zhodnocení rebrandingové kampaně a návrh nové marketingové kampaně produktu Kofola včetně metrik efektivnosti}. Online. Diplomová práce. Praha: Vysoká škola finanční a správní, a.s. 2009. Dostupné z: https://theses.cz/id/w5w9m5/.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správníVysoká škola finanční a správní
Magisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Řízení podniku a podnikové finance
Práce na příbuzné téma
-
Porovnání reklamních kampaní internetových obchodů a návrh reklamní kampaně
Josef Kidala -
Návrh reklamní kampaně konkrétního hotelu
Tereza Vávrová -
Návrh reklamní kampaně konkrétní firmy
Jakub Tichy -
Marketingová komunikace: Návrh reklamní kampaně společnosti Vetos dveře a zárubně s.r.o.
Alžběta Větrovcová -
Projekt reklamní kampaně pro vybraný produkt podnik
Sabina Brychová -
Návrh online reklamní kampaně
Zuzana Popadičová -
Návrh reklamní kampaně firmy Lešení Plzeň
Marie Mojseňuková -
Návrh reklamní kampaně
Lucie Husičková