Zhodnocení rebrandingové kampaně a návrh nové marketingové kampaně produktu Kofola včetně metrik efektivnosti – Ing. Kateřina Brunclíková
Ing. Kateřina Brunclíková
Master's thesis
Zhodnocení rebrandingové kampaně a návrh nové marketingové kampaně produktu Kofola včetně metrik efektivnosti
Kofola Rebranding campaign evaluation and suggestion of a new marketing campaign including efficiency metric
Abstract:
Svou diplomovou prácí se pokouším o návrh nové reklamní kampaně produktu Kofola na základě zhodnocení rebrandingu této společnosti. V první části práce se zabývám stěžejním významem značky (brandu), její identitou, archetypy a fenoménem posledích let – značkami privátními. Na to navazuji částí samotného rebrandingu, jako procesu, při kterém se dané značce přisuzuje nový význam. Pro upřesnění této problematiky …moreAbstract:
In my thesis I am attempting to suggest a new exploitation campaign of Kofola beverage by virtue of company’s rebranding evaluation. In the first part I deal with the fundamental sense of a brand, its identity, archetypes and last years phenomenon – private labels. I follow with a chapter of rebranding as a process, which gives the brand a new meaning (cover). To specify this conception I allude also …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 17. 4. 2009
Identifier:
https://is.vsfs.cz/th/by0u0/
Thesis defence
- Date of defence: 17. 6. 2009
- Supervisor: doc. Ing. Milan Kašík, CSc.
- Reader: JUDr. Petr Majerik
Citation record
ISO 690-compliant citation record:
BRUNCLÍKOVÁ, Kateřina. \textit{Zhodnocení rebrandingové kampaně a návrh nové marketingové kampaně produktu Kofola včetně metrik efektivnosti}. Online. Master's thesis. Praha: University of Finance and Administration. 2009. Available from: https://theses.cz/id/w5w9m5/.
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- no one
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola finanční a správníUniversity of Finance and Administration
Master programme / field:
Economics and Management / Business Management and Corporate Finance
Theses on a related topic
-
Porovnání reklamních kampaní internetových obchodů a návrh reklamní kampaně
Josef Kidala -
Návrh reklamní kampaně konkrétního hotelu
Tereza Vávrová -
Návrh reklamní kampaně konkrétní firmy
Jakub Tichy -
Marketingová komunikace: Návrh reklamní kampaně společnosti Vetos dveře a zárubně s.r.o.
Alžběta Větrovcová -
Projekt reklamní kampaně pro vybraný produkt podnik
Sabina Brychová -
Návrh online reklamní kampaně
Zuzana Popadičová -
Návrh reklamní kampaně firmy Lešení Plzeň
Marie Mojseňuková -
Návrh reklamní kampaně
Lucie Husičková