Ing. Kateřina Brunclíková

Master's thesis

Zhodnocení rebrandingové kampaně a návrh nové marketingové kampaně produktu Kofola včetně metrik efektivnosti

Kofola Rebranding campaign evaluation and suggestion of a new marketing campaign including efficiency metric
Abstract:
Svou diplomovou prácí se pokouším o návrh nové reklamní kampaně produktu Kofola na základě zhodnocení rebrandingu této společnosti. V první části práce se zabývám stěžejním významem značky (brandu), její identitou, archetypy a fenoménem posledích let – značkami privátními. Na to navazuji částí samotného rebrandingu, jako procesu, při kterém se dané značce přisuzuje nový význam. Pro upřesnění této problematiky …more
Abstract:
In my thesis I am attempting to suggest a new exploitation campaign of Kofola beverage by virtue of company’s rebranding evaluation. In the first part I deal with the fundamental sense of a brand, its identity, archetypes and last years phenomenon – private labels. I follow with a chapter of rebranding as a process, which gives the brand a new meaning (cover). To specify this conception I allude also …more
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 17. 4. 2009

Thesis defence

  • Date of defence: 17. 6. 2009
  • Supervisor: doc. Ing. Milan Kašík, CSc.
  • Reader: JUDr. Petr Majerik

Citation record

Full text of thesis

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • no one
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola finanční a správní

University of Finance and Administration

Master programme / field:
Economics and Management / Business Management and Corporate Finance