Ing. Kateřina Brunclíková

Diplomová práce

Zhodnocení rebrandingové kampaně a návrh nové marketingové kampaně produktu Kofola včetně metrik efektivnosti

Kofola Rebranding campaign evaluation and suggestion of a new marketing campaign including efficiency metric
Anotace:
Svou diplomovou prácí se pokouším o návrh nové reklamní kampaně produktu Kofola na základě zhodnocení rebrandingu této společnosti. V první části práce se zabývám stěžejním významem značky (brandu), její identitou, archetypy a fenoménem posledích let – značkami privátními. Na to navazuji částí samotného rebrandingu, jako procesu, při kterém se dané značce přisuzuje nový význam. Pro upřesnění této problematiky …více
Abstract:
In my thesis I am attempting to suggest a new exploitation campaign of Kofola beverage by virtue of company’s rebranding evaluation. In the first part I deal with the fundamental sense of a brand, its identity, archetypes and last years phenomenon – private labels. I follow with a chapter of rebranding as a process, which gives the brand a new meaning (cover). To specify this conception I allude also …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 17. 4. 2009

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 17. 6. 2009
  • Vedoucí: doc. Ing. Milan Kašík, CSc.
  • Oponent: JUDr. Petr Majerik

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správní

Vysoká škola finanční a správní

Magisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Řízení podniku a podnikové finance