Ivana Baladová
Master's thesis
Analýza vnímání role celebrit v reklamě
Analyzing Perception of Celebrity Role in Advertising
Abstract:
Diplomová práce s názvem Analýza vnímání role celebrit v reklamě pojednává o pohledu konečného spotřebitele na angažování slavných osobností v nejrůznějších reklamách. Cílem diplomové práce je tedy zjistit, jak je vnímána role celebrity působící v reklamě, zda je pohled diváka na tento druh propagace a prezentace produktů a služeb spíše pozitivní a dokáže přesvědčit, nebo naopak je veřejností vnímán …moreAbstract:
Diplom thesis called Analysis of the perception of the role of celebrities in advertising deals with final customers view on the involvement of celebrities in various advertisements. The purpose of this thesis is to find out, how perceived is the role of a celebrity in an advertisement, and if the view of a customer on this kind of propagation and presentation of products and services is mostly positive …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 26. 4. 2013
Identifier:
http://hdl.handle.net/10084/96783
Thesis defence
- Date of defence: 28. 5. 2013
- Supervisor: Tereza Navrátilová
- Reader: Martina Gecíková
Citation record
Full text of thesis
Accessibility: Plné texty vysokoškolských kvalifikačních prací obhájených na Vysoké škole báňské - Technické univerzitě Ostrava jsou uloženy v repozitáři DSpace. Přístup k plným textům mají všichni uživatelé bez omezení. Přístup je omezen pouze ve výjimečných případech, zpravidla z důvodu ochrany duševního vlastnictví. Nepřístupné práce jsou označeny jako closedAccess nebo embargoedAccess. Tištěné verze prácí jsou uloženy v Ústřední knihovně VŠB-TUO a jsou prezenčně přístupné ve studovně diplomových prací. Další nakládání s prací (kopírování, opisy, MVS) se řídí Knihovní a výpůjčním řádem Ústřední knihovny VŠB-TUO.
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: VŠB - Technická univerzita OstravaVŠB - Technical University of Ostrava
Ekonomická fakultaMaster programme / field:
Ekonomika a management / Marketing a obchod
Theses on a related topic
-
Role of Celebrity Endorsement in Purchasing Decisions in Cosmetics on the Czech market
Diana Stašková -
Analýza vnímání role celebrity v reklamě
Lenka Jirkalová -
Efektivní televizní reklama na trhu telefonních operátorů
Ester Horovičová -
Reprezentace mužství v TV reklamě: komparativní analýza (TV Nova vs. Markíza)
Alexandra Marčeková -
Dočista do čista. Způsob argumentace a přesvědčování v TV reklamě na prací prášky a čistící prostředky
Veronika Štědráková