Ivana Baladová

Master's thesis

Analýza vnímání role celebrit v reklamě

Analyzing Perception of Celebrity Role in Advertising
Abstract:
Diplomová práce s názvem Analýza vnímání role celebrit v reklamě pojednává o pohledu konečného spotřebitele na angažování slavných osobností v nejrůznějších reklamách. Cílem diplomové práce je tedy zjistit, jak je vnímána role celebrity působící v reklamě, zda je pohled diváka na tento druh propagace a prezentace produktů a služeb spíše pozitivní a dokáže přesvědčit, nebo naopak je veřejností vnímán …more
Abstract:
Diplom thesis called Analysis of the perception of the role of celebrities in advertising deals with final customers view on the involvement of celebrities in various advertisements. The purpose of this thesis is to find out, how perceived is the role of a celebrity in an advertisement, and if the view of a customer on this kind of propagation and presentation of products and services is mostly positive …more
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 26. 4. 2013

Thesis defence

  • Date of defence: 28. 5. 2013
  • Supervisor: Tereza Navrátilová
  • Reader: Martina Gecíková

Citation record

Full text of thesis

Accessibility: Plné texty vysokoškolských kvalifikačních prací obhájených na Vysoké škole báňské - Technické univerzitě Ostrava jsou uloženy v repozitáři DSpace. Přístup k plným textům mají všichni uživatelé bez omezení. Přístup je omezen pouze ve výjimečných případech, zpravidla z důvodu ochrany duševního vlastnictví. Nepřístupné práce jsou označeny jako closedAccess nebo embargoedAccess. Tištěné verze prácí jsou uloženy v Ústřední knihovně VŠB-TUO a jsou prezenčně přístupné ve studovně diplomových prací. Další nakládání s prací (kopírování, opisy, MVS) se řídí Knihovní a výpůjčním řádem Ústřední knihovny VŠB-TUO.

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: VŠB - Technická univerzita Ostrava

VŠB - Technical University of Ostrava

Ekonomická fakulta

Master programme / field:
Ekonomika a management / Marketing a obchod